expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 6. 2014.

Dizajniranje sa Natasom # 99

 
:O
Ne mogu da verujem! :O
DEVEDESET DEVETI POST SA DIZAJNIRANJEM *-*
AAAA!
Umireeeem *_*
Ne mogu da verujem!
Poludecu od srece xO
Mislila sam da nikada u zivotu necu napisati 99. ili 100. post sa dizajniranjem *O*
Ok,STOP xD
Ako nastavim mislim da cete i vi ''umreti'' koliko cu vas smarati 

Danas sam vam spremila neke onako,po meni bezveze stvari koje neke royalty lutke ili tako te neke ''cool'' lutke imaju.
Te stvrai su jako lake za dizajniranje,a barem meni bezveze :|
To je moje misljenje xD
Mozda je to vama super :)
Evo nekih:
Zar nije bezveze? 
A na njim to izgleda ''cool''
Ovo ''cool'' stavljam pod navodnicima jer ja tu rec ne koristim i ne izgleda mi to toliko ''cool'' xD

Eto :D
Ako vas bas zanim kako se dizajnira mozda u nekom drugom postu xD
Posto ce sutra ili danas verovatno biti STOTI post,imate li neku specijalnu zelju? *-*
-KOMENTARISITE!
 

4 коментара: