expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 4. 2014.

Hejjj!Hepi 1. april ♥ + HTM#14

Danas je moj hepi,hepi dej! xD Danas je 1. april!!!! ♥♥♥♥♥ Volite li ga vi,koliko i ja? :))) ♥
Nego,da predjemo na temu danasnjeg posta ;)) Ja sam ovo licno osmislila!!!
Zove se: Moja lista svega i svacega xD
Na ovoj slici prikazano je sta vam je potrebno:



To je:
1.2 bela papira formata A4
2.Olovka
3.Bojice
Jos fale samo makaze ;)
Kako napraviti?
1.Podelite papir na cetiri jednaka dela.
2.Isto uradite i sa drugim papirom.
3.Dobicete 8 papira ;) Zatim u vrhu gore napisite na:
1. papir-'Pesme'
2.papir-'Filmovi'
3.papir-'Knjige'
4.papir-'Serije'
5.papir-'Igrice'
6.papir-'Blogovi'
7.papir-'Emisije'
8.papir-Smislite sami xD
4.Sada imate naslov.Ispod svakog naslova napiste 5. brojeva i napiste recimo vasih 5 omiljenih pesama,pa filmova,pa serija.......
I tako je vasa lista svega i svacega gotova! ♥ Ako ne razumete,evo pogledajte:

Moja lista svega i svacega;Skech Toy-objasnjene

Pa,radila sam na brzinu ali evo uspela sam nekako da nacrtam ;))) ♥ Za koji dan cu vam objaviti moju listu ♥

Hocete li napraviti svoju?
Dopada li vam se ideja? 
Komentarisite ♥

Нема коментара:

Постави коментар