expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

1. 4. 2014.

Malo gimnastike xD





Hejj! ♥
Pogledajte i probajte ovaj mali trik. xD

Probaj uraditi ovo...

Molim vas probajte uraditi ovo,traje svega par sekundi.
 Necete verovati!Potice od jednog kirurga ortopeda.
Sigurno ce te pokusavati vise puta,ali necete uspeti.
Ovo je pre- programirano u mozgu!

 1.Dok sedite za stolom ispred vaseg kompjutera (laptopa),podignite svoje desno stopalo sa poda i radite krugove u smeru kazaljke na satu.

2.Sada,dok to radite,napisite btoj 6 u zraku sa svojom desnom rukom.Stopalo ce promeniti smer okretanja!

I ne mozete tu nista promeniti.Stvarno je smesno,ali niti svest,niti koncentracija ne moze promeniti pre- programirano stopalo. xD

A sad moja reakcija posle posle pokusavanja (100 puta sam pokusavala):

 











Samo da kazem: Mici,potpisi su extra,najbolji do sada!!! ♥♥♥
E da i Nato mnogo ti se izvinjavam.Shvatila sam da ni meni ne bi bilo drago da neko ima slicne postove kao moje.Ali ja nisam znala zato,jos jednom IZVINI. :) ♥  

 Komentarisite! ♥



6 коментара:

  1. Анониман1.4.14. 11:57

    Aaaaa,moram da probam jos 100 puta! ♥ Predobro je ♥
    ~MinaBabyBaby ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1.4.14. 20:35

    Hvala Mina <3 √

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo je neprofesionalno, ima li to veze sa Stardollom? Ovo VALJDA nije blog za gimnastiku, već za Stardoll. Ovaj blog je zbog toga neprofesionalan i zato nemate komentara i niste omiljeni većini. Bez uvrede, ali, iznela sam svoje osobno mišljenje. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam uradila o.O A i to sto kaže maja.Mogle biste malo pisati o stardollu...Ili promenite naziv bloga ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Ae pali...
    Bicu kulturnija i probacu da se ne izludim i da ostanem pri sebi!
    Hvala sto si izjavila svoje misljenje (mogla sam i bez toga) i ♥ si ;**

    ОдговориИзбриши
  6. Pa sta ako je objavila ovo?Htjela je to podijeliti sa nama zato sto je zanimljivo.Ako vam se ne svida,ne morate ni citati blog. :)

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши