expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 6. 2014.

July Hot Buys ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Ja sam jako tuzna , vidim da se pregledi smanjuju...
Do pre tri dana skoro svaki dan smo imali po 1100+ pregleda , 
a sada... A sada ne vise od 800+ pregleda. Znam da i mi nismo
aktivni , ali trudimo se... Molim vas , pokusajte da nas razumete...
Imamo previse obaveza i preko raspusta. U ostalom , ja skoro svake
veceri izlazim oko 18:00 i ne budem kuci do 22:00. A kada idem do centra
grada ne vratim se do 00:00. A probudim se ujutru u 11:00 , tako da nemam
mnogo vremena za blog , ali trudim se. Izdvojite bar 2-3 minuta , posetite blog.
I molim vas komentarisite moje postove i postove ostalih bloggerica. U poslednje
vreme na mojim postovima ima jako malo komentara...
Da li vam se svidjaju moji postovi ili ne? ♥ :"(

Dobro , kada sam vam napisala sve ovo , vreme je da predjem na post! ♥

Dakle , juce je jedna Star-bloggerica na Starblogu objavila da je zvanicno
izasla slika July Hot Buys-a. ♥
Evo kako izgleda slika (Ako redovno pratite blog , pre manje od nedelju dana
sam objavila spojler , t.j. tu sliku , tako da vec znate kako izgleda):
Hmmm... ovo nije jedan od najboljih mesecnih Hot Buys-a , cak je
medju losijima... Ne znam , ne svidjaju mi se boje... Ovo krzno uopste
ne ide za Jul mesec ali dobro. Njihov izbor.

E sada , kao i u svakom postu za mesecni Hot Buys , ja objavim kako se
zove , kada i gde izlazi svaki predmet iz tog mesecnog Hot Buys-a. ♥

1. Hot Buys Tassel Choker (Crno-zlatna ogrlica) - Izlazi datuma 31. jula , u trgovini
Epiphany. ♥
2. Hot Buys Shearling Vest (bez-sivo krzno) - Izlazi datuma 4. jula , u trgovini
It Girls. ♥
3. Hot Buys Gauzy Sundress (bela haljina) - Izlazi datuma 1. jula , u trgovini 
It Girls. ♥
4. Hot Buys Isabel Purse (crno-crveno-zlatna torbica) - Izlazi datuma 21. jula , u trgovini
Bonjur Bizou. ♥
5. Hot Buys Isabel Dress (crvena haljina) - Izlazi datuma 13. jula , u trgovini
Rio Chicas. ♥
6. Hot Buys Isabel Top (ljubicasta majica) - Izlazi datuma 10. jula , u trgovini
Pretty n' Love. ♥
7. Hot Buys Isabel Jeans (svetlo roze farmerke/hlace) - Izlaze datuma 7. jula , u trgovini
Pretty n' Love. ♥
8. Hot Buys Isabel Bikini (crno-crveno-beli kupaci kostim/bikini) - Izlazi datuma 16. jula ,
u trgovini Bonjur Bizou. ♥
9. Hot Buys Isabel Sandals (braon-crne sandale sa cirkonima) - Izlaze datuma 24. jula , u trgovini
Bonjur Bizou. ♥
10. Hot Buys Shearling Boots (crno-braon krznene cizme sa cirkonima) - Izlaze datuma 27. jula , 
u trgovini Rio Chicas. ♥

To bi bilo to. ♥
Poprilicno dug post. :)
Sada cu postaviti prvo proteklu nedelju i novu anketu , pa posle
cu modni izazov i na kraju kviz-lutriju (proglasenje). ♥

-Da li vam se svidjaju predmeti iz julskog Hot Buys-a? ♥
-Kupujete neki predmet kada izadje? :)

-Komentarisite. ♥


3 коментара:

  1. Анониман23.6.14. 13:17

    Postovi su ti zaista super a manjak komentara je mozda zato sto su neki otisli na more i nemogu da prete ovaj blog!Ni meni se mnogo ne svidjaju stvari zato sto ne volim bas te boje,vise bi mi se svidelo da su mozda boje crna bela roza i tako neke boje...

    MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  2. Potpuno se slazem sa MilenomColic27


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман24.6.14. 09:26

    Jaa potpisujem sve sto je rekla MilenaColl27
    Nevena.star2

    ОдговориИзбриши