expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

4. 1. 2015.

#3 TROOS

Helooo! 

Dugo nisam pisala, moram reci da sam se bas uzelela pisanja.

Samo da vam kazem jednu stvar,
PONEKAD MI OSTANE UJAVLJEN STARDOL
pa ako vam ne odgovorim nemojte se ljutiti.

Danas cu pisati TROOS ili The Real Outfits On Stardoll

Sliku sam nasla na fejsbuku, tako da je privatna i zato sam morala da zamaglim lice.


Levo je outfit na stardolu a desno real outfit. 
Mogu reci da sam sve pogodila,
samo sto je moja majica duza od majice koju ova devojka nosi.
Slicnost je po meni velika,
jedino to sa majicom ali ne bih rekla da je prevelika greska. 


Evo stvari koje je sam koristila:

Basics top-majica: Mislim da je jos u prodaji,cena je 40 sc
Top je potpuno okej, a nije nesto preterano skup. 
Bilo bi dobro imati ga, jer ko zna kada ce zatrebati.

Nelly duks: Ovaj 'duks' je savrsen,imam ga i uzivo.
Sada je to u modi, i mislim da je pun pogodak i za StarDoll.
Mozete ga pronaci u prodavnici/trgovini Nelly po ceni od 15 sd

Nelly platforme: Presavrsene su! Jos su u pordaji po ceni od 9 sd.
Za ovakve stikle 9 stardolara je gotovo dzabe.
Moja preporuka je da ih kupite jer se slazu uz sve.

HB farmerice: One su po meni stvarno presavrsene.
Obozavam ih, nisu vise u prodaji jer su vec odavno izasle.
Nisam zalila tih 18 stardolara koje sam dala za njih. 
Sada ih mozete pronaci na bazaaru, po i ne tako visokim cenama. 

Ovaj outfit je po meni presavrsen,obuci cu ga u skorije vreme.


Da li vam lice ova dva outfita? 
Da li planirate tako da obucete svoju lutku ili mozda da se zapravo tako obucete?

Kako vam se dopada danasnji post? ♥

Ako budete komentarisali ovaj post dobicete 15 bodova na SOSD kartici! ♥

Jos jednom srecni praznici! ♥


Xoxoxoxo,


6 коментара: