expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 1. 2015.

Obavestenje (opet!)

Hello dollies!

Ja sedim ovde i pisem post dok moji drugovi iz odlejenja imaju 3. cas! :P
Ja sam izasla iz skole jer danas krecemo za Kopaonik na skijanje.
Idemo na Kopaonik danas (29.01.2015.) i vracamo se u nedelju (01.02.2015 (MOJ RODJENDAN! *0* ♥), tako da z tom periodu, od ta 4 dana, nemojte ocekivati ni jedan jedini post, a ni posle toga, jer treba da spremam geografiju za utorak ._.
 
Eto, samo sam htela da znate. :)

5 коментара:

  1. Ma sve ok! Ja isto moram jaakkoo puno uciti :/
    Samo ti idi i zabavi se♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман30.1.15. 18:40

    NIsam bila dugo aktivno i stvarno mi je zao no nemogu zbog skole, pa sam bila kod bake i djeda sam prespavala, no ovaj sam bas izostavila malo vremena samo da napisem da je 1.2 i Harry-u Styles-u rodentan, kads i tebi. Inace on je iz 1D, ako koga zanima, radi bih bila na tvom mjestu.:)♥♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Od kako te nema stvarno su se ulijenile

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши