expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

5. 1. 2015.

Ispričavam se ♥

Hej Girls!

Kako ste mi?
Šta radite?

Želim vam sve najbolje za blagdane.
Ja sam iz Hrvatske i kod mene je već bio Božić,
tako da svim kršćanima Sretan Božić.


Ovako,nisam bila aktivna 2 tjedna i jako mi je žao,
drago mi je da me Milica nije uklonila sa bloga,
puno ti hvala.

Kao prvo: Par dana nisam bila kod kuće i to sam najavila,bila sam
sa obitelji na skijanju.

Kao drugo: Kad sam se vratila kući uhvatila me jaka prehlada i sad
sam napokon ozdravila,ne posve ali mi je 
super kako mi je bilo.

Kao treće: Tu su bili i blagdani,pa ni zbog toga nisam mogla.        



Pa evo,sad sam napokon tu s vama i od sutra ću samo nastaviti sa rubrikama.
Vidim da je Milica promijenila izgled bloga i dala nove potpise,
prelijepo je,sve pohvale :D


Čujemo se sutra.



7 коментара: