expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

27. 1. 2015.

I, roman koji cemo pisati sledeci je...

Hello dollies!

Danas je Sveti Sava, sto znaci da danas ne idemo u skolu, sto znaci slobodu!
A ja sam zbog toga resila da vam dam rezultate toga koji roman pisemo sledeci. :)
Pre svega, hvala vam MNOGO na vise od 30 komentara, stvarno mi je bas drago da vidim da toliko vas cita roman. :D
Sad ovako, posto vidim da ste nestrpljive, roman koji cemo sledece pisati bice...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
AKCIJA!
Skoro sve ste zelele krimic! xD
(Ne bas krimic, Boze Gospode)
Statistika:

(Kliknite na sliku da biste je uvecali)

Dakle, za neke romane niko nije glasao, dok su za temu ljubavi i 'Aloha' roman glasali samo po jedna osoba, ali zato je oko 80% posto vas glasalo za akcioni roman, pa cemo njega i pisati.
Ovako, prvi deo cemo objaviti kad mi Milica odgovori na to da li cemo dobiti stranicu ili ne.
I, eto!

To bi bilo to.
Jeste li zadovoljne?
Za koji ste roman vi glasale?
Da li se radujete? :)
-Komentarisite (15 poena)

5 коментара:

  1. Ajmee *0*
    Jeeej♥ Ja sam i glasala za taj roman tj. akciju! xD
    Ono dodjem ja iz škole i odmah na blog da povjerim roman (što je manje-više logično xD) I tamo Akcija..skačemm!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27.1.15. 18:47

    presretna saaam:3
    izgledam ko skakajuca budala s iphoneom u ruci koja udara u strop al je nije brigaa*_*
    glasala sam za akciju(bravo ja xD)
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  3. I ja sam glasala za akciju! Presrecna sam :)Jedva cekam da pocnes pisati ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман27.1.15. 20:46

    I ja sam glasala za akciju i mnogo sam srecna sto ces to i pisati :)
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam glasala za akciju i zato sam presrecna sto pises akcioni roman!
    AvriKitty

    ОдговориИзбриши