expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 1. 2015.

Weekly recap #15 ♥

Hellou. (:
Konacno moj post. Sigurno svi to sada mislite.
Kao sto sam i obecala , svake nedelje cu postavljati
samo jedan post i to ce biti post rubrike "Weekly recap".
Bolje ista nego nista , zar ne? ♥
No , da vam ne dosadjujem vise... :)

Prva novost objavljena je u ponedeljak. I na moje
veliko iznenadjenje bila je ogranicena. Ovog puta
je to bila kolekcija trgovine pokretljivih lutaka
"Super Supreme". Dakle , sve lutke su ogranicene.
Dizajn svih lutaka je jako neobican i jako su slatke.
Razumem je i da su to poznate licnosti itd , ali cene su
zaista previsoke. Mislim da ne bi trebalo da kostaju vise od 30sd.
No , to je samo moje misljenje. :/ ♥


Sledeca novost objavljena je u sredu. Ovog puta
dobili smo novu modnu kolekciju. Zaista su
me prijatno iznenadili sa novom kolekcijom u trgovini
Millionaire Mansion Fashion , zato sto dugo nije bilo
nove kolekcije. Mogu vam reci da je ovo najlepsa kolekcija
ikada u ovoj trgovini. Postoje neki zaista predivni i savrseno
napravljeni predmeti i vrede svakog stardolara. Kolekcija
je pun pogodak! ♥


I poslednja novost objavljena je u petak.
Ovog puta smo dobili novu kolekciju trgovine
dekora "Opulence". Mogu vam reci da mi se ova
kolekcija zaista dopada. Samo uvek je problem u 
tome sto ja imam malo stardolara i ne bih da ih potrosim
na dekor , zato necu ni ovog puta. :/ ♥

-To bi bilo to. :)
-Vidimo se sledece nedelje. ♥
-Uradite anketu. ♥


Koja novost vam se najvise dopala protekle nedelje?

Nova ogranicena kolekcija trgovine Super Supreme
Nova kolekcija trgovine Millionaire Mansion Fashion
Nova kolekcija trgovine dekora Opulence
Poll Maker

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)
P.S. molim vas posetite i moj drugi blog:



3 коментара:

  1. Iskreno ove nedelje bas i nema mnogo korisnih stvari. Lepe su, ali su i skupe. :D
    P.S. Svakog dana posecujem tvoj drugi blog, kao i ovaj. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se svidjaju Super Superme jer su slatki i inspirisani su slavnima.
    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  3. Pa i nema nesto lepih novosti ove nedelje,ali mi je ipak najbolja nova kolekcija trgovine Millionaire Mansion Fashion. :)

    ОдговориИзбриши