expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 1. 2015.

MWG takmicenje - proglasenje ♥

Hellou. (:
Dosli smo konacno i do proglasenja pobednice
ovog takmicenja. Mogu vam reci da sve devojke
koje su ucestvovale imaju zaista stila i jako sam 
prijatno iznenadjena jer nisam znala da ste toliko
sve talentovane. ♥

Bilo je 10 ucesnica...
loveladynika123 , MissMaki1 , MilenaColl27 ,
NataStarDoll01 , DivaKata , Emariplay007 , anastevic05,
KittySarah1122 , jannettxx i zippygirl6.

U prvom krugu su imale njih 5...
Tako da su dalje takmicenje nastavile:
loveladynika123 , MissMaki1 , Emariplay007 ,
anastevic05 i KittySarah 1122.

A do finala su stigle 3 najbolje , a to su:
loveladynika123
anastevic05
KittySarah1122

Evo njihovih outfita iz poslednje , 3. runde.
Tema: Zurka

Takmicarka: loveladynika123
Moja ocena: 10/10
Ovde vec nema sta da se komentarise. Uvek
savrseno iskombinuje sve stvari u stajlingu i
to je upravo sada i uradila. Jednostavno sam
ostala bez reci kada sam videla outfit. Svaka cast! ♥

Takmicarka: anastevic05
Moja ocena: 9/10
Outfit je veoma lep. Ali jednostavno mi se
nije uklopila ova haljina. Previse je elegantna.
No , tu je truncica falila za 10. Nesto mi je falilo ,
da li neka ogrlica , narukvica... Ne znam , ali kao
da nesto nedostaje. Sve u svemu , predivan outfit. ♥

Poslednja takmicarka: KittySarah1122
Moja ocena: 10/10
Odusevila si me. Outfit je prosto savrsen. Sve
si savrseno uklopila. Mnogo mi se svidja suknja i
to kako si uklopila kajs , torbicu i cipele. Svaka cast! ♥

Bilo mi je jako tesko , ali sam odlucila.
Mnogo sam se dvoumila oko dve takmicarke , ali
ocene iz proslih runda su preovladale.

loveladynika123 (sve ocene):
1. runda - 10/10
2. runda - 9/10
3. runda - 10/10

anastevic05:
1. runda - 10/10
2. runda - 10/10
3. runda - 9/10

KittySarah1122:
1. runda - 10/10
2. runda - 10/10
3. runda - 10/10

1. mesto i predivnu kosu osvojila je:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KittySarah1122
Mogu ti reci da je loveladynika123 imala nekako
bolje osmisljene outfite. Ali ti si uvek nekako
bila besprekorna , bez greske. Tako da si ti zato i 
pobedila. I jednostavno imas stila. Cestitam ti! ♥
Kosa te ceka u mom bazaar-u za 2sc. :)

2. mesto i predivnu torbicu osvojila je:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-loveladynika123
Ti si zaista talentovana devojka. Savrseno kombinujes
stvari , ali ako se secas , ona torbica ti je donela manju
ocenu i zbog toga si 2. mesto. Inace da je ona bila crna ,
bila bi 1. mesto. Sitnice su preovladale. No , ti si zaista
neko ko me je najvise iznenadio (pozitivno). Definitivno imas stila. Cestitam ti! ♥
Torbica te ceka u mom bazaar-u za 2sd. :)

I 3. mesto i predivnu jaknu osvojila je:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-anastevic05
Ti si takodje jedna jako talentovana devojka koja ima stila.
Nazalost , sitnice su preovladale. I sve zasluzujete da budete
1. mesto , ali morala sam da odlucim. Samo nastavi ovako i
daleko ces dogurati. Cestitam ti! ♥
Jakna te ceka na mom bazaa-u za 2sc. :)

-To bi bilo to. ♥
-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)





5 коментара:

  1. Hvala,nisam ocekivala ♥♥♥ :) Ja se slazem da je loveldaynika123 imala bolje osmisljene outfite i da je ona trebala da pobedi,ali to je tvoja odluka.Cestitam i loveladynika123 i anastevic05,jer su zaista imale prelepe outfite i video se njihov trud..A i ostale takmicarke su se zaista trudile i imale lepe outfite.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.1.15. 23:13

    Cestitam pobednici stvarno su divni outfiti koje sprema, od svih koje sam videla ovaj mi je mozda najgotivniji.Loveladynika123 ,sta reci ,ja sam inspirisana.xD Svaka cast devojke vi ste to i zasluzile.
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман21.1.15. 17:09

    Htjela bi cestitati Kittysarah1122 na pobjedi, zasluzila je napravila je sjajne outfite :)) i naravno htjela bi zahvaliti Mici za sve te divne pohvale, puno mi znaci sto ti se sviđaju moji outfiti :D znam da sam zbog torbice druga, ali sam zapravo sretna zbog toga jel sam otpocetka htjela biti druga da dobijem tu torbicu :)) potrudicu se napraviti s njom super outfite :) - loveladynika123

    ОдговориИзбриши