expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

10. 1. 2015.

HotBuys Fairisle Sweater ♥

Hello again. :D
Ja sam sasvim slucajno juce usla na Stardoll kada
sam bila na slavi i videla sam da sam dobila onu
crnu torbu sa kucom unutra. Verovatno sam potrosila
100 stardolara u starplazi. I to mislim da sam sve to
spiskala na novu tribute trgovinu Tommy Hilfiger.
Pa , lepo iznenadjenje. ♥

Rano jutros smo dobili jos jedan novi Hot Buys predmet ,
koji izgleda ovako:
Majicu mozete pronaci u trgovini Bonjour Bizou , po ceni od 15 stardolara. ♥
Majica uopste nije losa. Cak mi se i dopada. Od skoro mi se
svidjaju ove majice kojima je naglasen struk. Pogotovo
volim da ih nosim u stvarnosti. Jedino mi se ne svidja
bas boja. Ali sta je tu je. Ako cemo o ceni , cena je ok za
razliku od prethodnih HotBuys predmeta. :)

-Da li vam se dopada majica? :)
-Kupujete? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 10 poena)
P.S. krajem januara , verovatno nova tura SOSD kartica.


4 коментара:

  1. Анониман10.1.15. 18:26

    Lepa je majica ;)...
    Daqueenm

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11.1.15. 14:55

    Majica je lepa, ali nemam para tako da ne kupujem :(

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман11.1.15. 14:56

    Majica je lepa, ali nemam para tako da ne kupujem :(
    -nnikolina002

    ОдговориИзбриши
  4. Majca mi se bas i ne sviđa, necu je kupiti.
    TEUSAAAA

    ОдговориИзбриши