expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 1. 2015.

GameOne - poslednja sansa ♥

Hello. :)
Danas smo dobili jedno novo obavestenje.
Tacnije , uskoro (cak mozda i sutra) se zatvara 
prodavnica GameOne:
Ako zelite nesto da kupite , ovo je poslednja sansa.
Inace u trgovini je snizenje od cak 50% , sto je super. ♥
Ja sam kupila nekoliko jastuka , 2 tepiha itd... :D ♥
Malo mi je zao sto se zatvara , ali iskreno nikada nesto
nisam preterano volela ovu prodavnicu. :/

-Da li vam je zao sto se prodavnica zatvara?
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)


3 коментара:

  1. Анониман16.1.15. 15:16

    Pa nisam se bas vezala za tu prodavnicu kao za neke ❤
    Ali sam kupila neke stvari za sc, mada ne znam stace mi ❤
    Daqueenm

    ОдговориИзбриши
  2. jako mi je zao sto se trgovina zatvara
    teusaaaa

    ОдговориИзбриши
  3. JAKO MI JE ZAO STO SE TRGOVINA ZATVORILA
    TEUSAAAA

    ОдговориИзбриши