expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 1. 2015.

50 Random facts about me ♥

Hello dollies!

SRECAN VAM BOZIC I BADNJI DAN! ♥
VOLIM VAS♥
Upravo sam sa sestrom gledala 'Krive su zvezde' i nekim cudom nisam plakala, sto je cudno, jer ja uvek placem, cak i kad film nije tuzan (a ovaj jeste). Plakala sam 17 puta dok sam gledala 'Titanik', ali ovde nisam ni jednom o.O
Okej, dakle, danas sam mislila da uradim nesto malp drugacije nego inace.
Ovo nema veze sa stardoll-om, tako da, ako vas ne zanima, jednostavno nemojte citati. I MOLIM VAS nemojte hejtovati.
Videla sam mnogo jutrjuberki koje volim da rade ovo, i ja obozavam da gledam ovakve videe, pa sam mislila da vam napisem post.
Nesto vas moze iznenaditi, nesto nasmejati, a nesto ste mozda vec i znale.

1. Mrzim svoju visinu. Visoka sam 179 cm i najvisa sam u razredu, ujedno i treca u generaciji (racunajuci i decake).
2. Kad mi se stvarno dopada neka pesma, ja cu je slusati i slusati 500 puta dnevno, sedam dana u nedelji, samo nju i nijednu drugu, sve dok mi se ta pesma vise ne dopada.
3. Imam 65 cm dugu plavu kosu koja je potpuno ravna, kao lenjir, sem zulufa, koji su loknice i kad bi mi cela kosa bila kao sto su mi zulufi, izgledala bih ovako:

4. Jako sam neuredna i neorganizovana.
5. Plasim se vatre. Volim svece i kamine, ali ne umem da upalim upaljac ili sibicu i MRZIM prvi  maj.
6. Ne podnosim pasulj, sutlijas, vanilu, cimet ni slag.
7. Jedan od zidova u mojoj sobi je potpuno pokriven posterima, slikama, citatima i crtezima, i tokom cele godine mi bele 'bozicne' lampice stoje upaljene i jako su dugacke, ideu oko police, pa preko stola, gde uokviruju ormar i tu se zavrsavaju. Poslednji put sam ih ugasila u martu 2013, od tada neprekidno sijaju.
8. Obozavam da citam, a najvise volim britanske i americke pisce i pisateljice.
9. OPSEDNUTA SAM muzikom. Vukljam par slusalica i punjac gde god da krenem. Imam slusalice u usima non-stop. Slusam muziku pre i posle spavanja, kad god negde idem, kad god se odnekud vracam, pre i posle svakog obroka, dok radim domaci, dok pisem postove, cak i trenutno.
10. Tri stvari koje zelim da uradim pre nego sto umrem jesu da posetim NewYork, da upoznam  Bethany Motu i da naucim francuski.
11. Ne plasim se paukova niti bilo kakvih insekata, sem skakavca. Ako vidim skakavca dok hodam ulicom pet metara ispred mene, momentalno prelazim ulicu.
12. Apsolutno svaki put kad narucim negde ili napravim sebi toplu cokoladu ili caj se ispalim i krenem da ih pijem iako znam a su kljucalo vreli. Isprzim jezik. Svaki put.
13. Prvi put sam letela avionom kad sam imala 2 meseca.
14. Moje oci su po suncu zelene, na snegu zute a na vestackoj svetlosti braon boje.
15. Od malena sma pisala romane i crtala stripove. Do sada imam 7 romana i 16 stripova.
16. Ja sam najveci kampanjac na svetu. Ako za kontrolni iz istorije imamo 5 lekcija da anucimo za 7 dana, ja cu poceti da ucim 6. dana uvece. Ipak, uvek prodjem sa odlicnim uspehom, na kraju godine  5,00. Nadajmo se da ce tako i ostati.
17. STRASNO MRZIM kad se  neko oseca na nesto neprijatno, bilo da su to cigarete, znoj ili alkohol. Ne podnosim takve ljude.
18. Obozavam sljokice i zivotinjski print.
19. Ne umem da zvizdim i moje 'zvizdanje' je od prilike duvanje.
20. Obozavam da umacem Plazmu u sok od jabuke i da je onako mokru i gnjecavu jedem. Divno je. *QQ*
21. Obozavam da gledam Disney-ove crtace i crtace uopste, kao i igrane filmove.
22. Ako bih mogla da nosim samo jednu obucu do kraja zivota, to bi bile starke. Imam 5 pari, a najcesce nosim tirkizne i sive.
23. Vegeterijanac sam.
24.Imam jako dugu i gustu kosu, ali imam retke i kratke obrve i trepavice.
25. Oko vrata nosim srebrnu ogrlicu sa priveskom slona koji ima mesecev kamen na sebi, i tu ogrlicu nikada ne skidam. Nisam je skinula 6 godina.
26. Najveci sam blamator na svetu. Ako vam treba lekcija kako da se izblamirate pet puta dnevno, tu sam.
27. Cetiri puta sam nastavnici engleskog povala oslovljavajuci je sa 'baba'. Slucajno. Majke mi. xD
28. Ne volim ni Justina, ni 1D, ni Taylor Swift, ni Arianu Grande. (*nemojte me spaliti*)
29. Malo plisano kuce sam dobila 1. februara 2002. godine, kad sam se rodila, i imam ga od tada. Ne mogu da zaspim bez njega  vukljam ga na more, zimovanje, kod drugarice, u selo, kod babe, gde god odem da prespavam.
30. Imam ogromna usta. Podsecaju na usta Angeline Joile kad je imala 14 godina..
31. Prvi pravi koncert na kome sam ikada bila bila je Rihanna u Areni 2008. godine. Imala sam 7 godina. Cetiri godine kasnije i Beyonce, pre dve godine.
32.UZASNO sam antifitigencina. Jako je tesko ispasti lepo na slikama u mom slucaju, i retko sam zadovoljna slikom.
33. Prezirem svoj smeh.
34. Pre mesec dana sam slucajno zamalo zapalila kuhinju u pokusaju da napravim masku za lice protiv bubuljica.
35. Nikada ne nosim suknje, a haljine samo leti. Iako obozavam visokostrukirane sortseve.
36. Moje omiljene knjige svih vremena su Harry Potter i Princess'es Diaries.
37. Slusam iskljucivo stranu muziku i nista vise, i to samo devojke.
38. Ne pijem gazirane sokove. A vodu pijem retko. Recimo da zivim na NesTea-ju.
39. Nikada nisam imala problema sa fizickim u skoli, ali nikada nisam naucila da preskocim kozlic.
40. OBOZAVAM Disney Chanel i ne mogu da zamislim svoj zivot bez njega.
41. Na plutanoj tabli u mojoj sobi stoji lista filmova koje nisam gledala a zelim da ih gledam. Smatram da ce mi zivot biti potpun kad odgledam sve filmove sa liste. :'D
42. Ne smatram sebe fantasticnom pevacicom, ali KONSTANTNO pevusim. Uvek. Sem kad spavam.Cak i kad hodam ulicom. Ljudi misle da sam cudna. Svasta. xD
43. Sa 5 godina sam resila da cu imati cerku koja ce se zvati Venera i imace nadimak Rene.
44. U mojoj fioci sa vesom nalazi se 24 para belih carapa. Sve su iz CINVERSE radnje i dizajnirane su da se nose uz plitke starke. Ja ih, medjutim, nosim tokom cele godine i uz svu obucu na koju se nose carape. Samo bele sokne.
45. Lak na nogama koji renutno imam je Rimmel iz kolekcije Rita Ora, u broju 873 Breakfast in bed. Ovaj laks am nalakirala 25. avgusta i i dalje stoji. Nokti su izrasli, ali pri dnu nokta, i dalje se vidi taj lak.
46. Nikad u zivotu nista nisam slomila, mada sam jednom uganula ruku i to na dva mesta.
47. Najezim se kad vidim devojke na stardoll-u koje imaju star design nakit trepavice oko celih ocju u precniku od metra. Izgledate kao pande, sto bi rekla Merima.
48. Omiljeni jutjuberi su mi Michelle Phan, Bethany Mota i Zoella.
49. Nikad ne znam koji sam broj u biblioteci, pa uvek mora dam etrazi po imenu :3
50. Apsolutno prezirem kad me zadesi stucanje. Ubila bih sebe.

Pa, to bi bilo to!
Sada me poznajete mnooogo bolje :)
Nadam se da vam se dopao post, izvinite sto nema veze sa stardoll-om, ali sutra cu poceti s nastavkom romana i uz malo srece cu ga objaviti sutra.
Ako zelite jos TAG postova sa YouTube-a, napisite to dole.
Cak i ako ne, ostavite komentar o tome sta mislite. Svaki komentar = 15 poena.
P.S. Ako vec niste, OBAVEZNO kmentarisite roman OVDE.

8 коментара:

  1. Post je vrlo vrlo zanimljiv,sada smo saznali nesto vise o tebi,bilo je na par natuknica i smijeha,al najace mi je za trepavice,izgledaju ko pande,HAHAHA :D
    Moze jos TAG postova sa youtuba,zasto ne?Meni je vrlo zanimljivo.


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Jako sam se zabavila..Bilo je trenutaka kada sam padala sa stolice od smeha xD Moze jos TAG postova,sto da ne.Naravno,ako Mici dozvoli.I ostale bloggerice bi mogle napraviti ovaj TAG :)
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  3. Iste smo,frizura ista,samo nisam plavusa,mrzim pasulj i sve sto si navela.Meso ne podnosim.Mrzim svoj smijeh i konstantno u sobi vec 3 godine imam novogodisnje ukrase

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  4. Imamo dosta toga sličnog! Jednom kad je na mene skočio skakavac krenula sam da vrištim i da trčim što sam brže mogla. :'D

    Ladybughaha

    ОдговориИзбриши
  5. mozes li plzzz na jedan post da se slkas i postavis tu sliku bas bih voljela da te vidim P.S. mnogooooo smo slicne

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман3.5.15. 13:43

    36.42. i 50.,isto kao ja.

    ОдговориИзбриши