expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

6. 1. 2015.

Nova trgovina TOMMY HILFIGER Tribute ♥

Hellou. (:
Na moje veliko iznenadjenje , juce je Stardoll ovu trgovinu
uvrstio u ostale trgovine u starplazi. Ne mogu da verujem ,
meni je to najomiljeniji brend. ♥ 
Evo kako izgleda grafika:
Grafika nije nista posebno , ali su lutke
predivne. Pogotovo prva i ne znam zasto , ali
njeno lice me podseca na Shakirino. :D ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija je jednostavno predivna. Dezeni mi
se jako dobadaju , boje su savrsene. Pozelela sam
skoro sve da imam. Malo su cene vece nego sto sam
ocekivala , ali stvarno svaki predmet vredi svakog 
stardolara. ♥ Ja sam morala da prodam dosta stvari , ali
sam uspela da skupim 92 stardolara i kupila sam cak 4 predmeta.
I mislim da cu kupiti jos 4 , ovog puta 4 kaputa. :D ♥

Evo outfit koji sam ja napravila:
Meni se mnogo dopada. *__* ♥

-Da li vam se dopada nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)




1 коментар:

  1. Анониман6.1.15. 12:37

    Nova kolekcija me je zaista iznenadila svojim dolaskom ali cim sam usla i videla je nisam bila nesto odusevljena.Nije moj stil, mada ima originalnih stvari koje se po mom misljenju vrlo tesko kombinuju .Ne kupujem nista ali sve pohvale tebi jer je outfit san snova ^-^ Post je savršen.
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши