expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 1. 2015.

Proglasenje bloggerice ♥

Hellou again. :)
Prvo zelim da vam se zahvalim zato sto ste stvarno
jako aktivni i komentarisete. Meni , a sigurno i svim ostalim
bloggericama , to mnogo znaci. Onda zasigurno znam da
vi citate ovaj blog i da se isplati sav moj ulozen trud.
Hvala vam , najdivniji ste! ♥

Bilo mi je jako tesko da odlucim jer su sve prijave
jako slicne. I dvoumila sam se oko dve devojcice ,
oko stilmart i Daqueenm. 

Jako dugo sam razmisljala i odlucila sam...

Nova bloggerica je:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daqueenm
Cestitam! Ti ces od sutra pisati sve novosti
sto se tice Stardoll-a. Ne trebas da pises
i o spojlerima , jer je to nepotrebno. Ako se budes
dobro pokazala , mozda ostanes i za stalno i dobijes
pravo na rubriku. ♥
P.S. Poslala sam ti pozivnicu za bloggericu na tvoj e-mail ,
pa prihvati. :)

Evo tvog potpisa:



-Hvala svima koji su se prijavili. ♥
-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)

8 коментара: