expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

2. 1. 2015.

Nova kolekcija trgovine RIO Chicas ♥

Hellou. (:
Danas nam je stigla nova kolekcija trgovine RIO Chicas.
Evo kako izgleda grafika:
Meni se jako dopada. Jeste da su predmeti
malo kic , ali grafika je savrsena. *__* ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Neki predmeti mi se dopadaju , ali mi ne stoje.
Dok su neki previse kic i nikada ih ne bih kupila.
Jedini predmet koji sam kupila je ovaj crni leprsavi top.
I da , ne svidja mi se to sto su ovu jaknu/ovaj sako sa
tigrastim printom ovako napravili. Zato sto nase lutke
ne mogu menjati oblik ruku , a koliko ja vidim na ovom
sakou druga ruka je presavijena u laktu. :/ 
Ne znam za vas , ali meni se ova kolekcija ne dopada. :'(

Evo i predmeta za starkovanice:
Top nije los , ali mi se stikle ne dopadaju.


-Da li vam se dopada nova kolekcija? 
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]
(Komentarisanje ovog posta donosi 15 poena)
P.S. zelim da se zahvalim jednoj devojci , koja me je ispravila u proslom mom
postu. Ja sam stalno pisala Vi , Vam , Vas sa velikim slovom , a to se pise samo
kada nekom persiras. Kada nekom pricas u mnozini , ne pise se veliko slovo. Hvala
sto si me ispravila , cenim to. ♥



4 коментара:

  1. Iskreno nista mi se ne svidja i slazem se sa tobom u vezi jakne.Bilo bi super kada bi stardoll napravio da mozemo praviti neke poze i mrdati ruke i noge.Slazem se sa tobom da je sve previse kic.Nista ne namjeravam kupiti.

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  2. Potpuno se slazem stobom da je kolekcija malo kic ja isto planiram da kupim daj top ,ali cu jos videti.I za taj sako se potpuno slazem

    ОдговориИзбриши
  3. Uglavnom nasla sam nesto sto cu kupit iz te kolekcije.Nasla sam u katalogu pod dijelom ljepota.Neka ogrlica.Uglavnom kupujem je jer je lijepa i nije kic,a ni skupa.

    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  4. Kolekcija je onako,i ne svidja mi se bas..Kupila sam samo ovaj crni top za sc..

    ОдговориИзбриши