expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 1. 2015.

New HotBuys outfit #11

Hej Girls!

Kao što znate,jučer nam je stigao novi HB predmet:

Ne sviđaju mi se i ne vrijede iskreno 14SD.


Outfit za SD:


Ovo je elegantni ženstveni outfit za izlazak.
Bilo bi bolje da je haljina za nijansu tamnija.


Koristila sam:




Ukupno: 23SD



Outfit za SC:



Meni se ovaj outfit jako sviđa,iskreno :)
Štikle su se dobro uklopile,nije loše.


Koristila sam:




Ukupno: 270SC



Što mislite o HB predmetu?
Koji vam se outfit više sviđa?
Zašto?



Sljedeći post ove rubrike izlazi kada izađe novi HB predmet.


(Komentar ovog posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSd karticu)



2 коментара:

  1. Ljepsi mi je prvi outfit, mada ni drugi Nije los. Sa obzirom da su jako ruzne cipe odlicno si uradila zadatak :)

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se cipele ne svidjaju :/ Lepsi mi je prvi outfit,stvarno si ih lepo uklopila.S obzirom da su ruzne,u prvom outfitu postanu lepe :)

    ОдговориИзбриши