expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 1. 2015.

Malo obavestenje ♥

Hellouu!
Ako nastavim ovako da pisem samo kad imam nesto da vas obavestim,zaobravicete sve moje rubrike :')
Nego da predjemo mi na ovo sto imam da vam kazem:
-Pisacu iskljucivo subotom kad nista ne ucim (drugacije stvarno ne mogu :'/)
-Vise ne pisem rubriku FOPS (iako imam jos postova na radnoj verziji),jer nemam inspiraciju i donekle mi je dosadno da je pisem
-Uskoro MOZDA pisem novu rubriku (imam ideju,ali moram da je doradim i ne znam da li cu stici)
-Posle ovoga se bacam na pravljenje prve epizode serije i bice objavljena,ako ne danas,u subotu
-Nagrade za mojih godinu dana na blogu cete sigurno dobiti,ali je pitanje vremena kada cu ja imati vremena da objavim sve one druge nagrade (za prve cu lako,ali druge...)

Pa to bi bilo to
Ako vas ne interesuje nemojte citati ♥

Vidimo se uskoro ♥


-NataStarDoll01

2 коментара:

  1. Opet cestiam na godini dana bloganja na SOSD. Zao mi je sto neces pisati vise tu rubriku,ali mi je drago sto ces pisati novu.
    AvriKitty

    ОдговориИзбриши