expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 1. 2015.

Chanel Shopping Center Tribute- Last Chance ♥

Cao :) Kako ste? Evo, ja dolazim iz skole i doceka me ova poruka:


Kao sto vidite, radi se o Chanel Tribute-u. Zatvara se u nedelju, i imamo ga jos samo tri dana. Jako mi je zao sto se zatvara, obozavam ovu trgovinu. Danas cu se nakupovati, ali vredi! Ovo ima i dobru stranu- mocicemo da prodajemo na Bazaaru stvari koje smo kupile kada nemamo para (a mislim, ko ne voli Chanel?), a drugo je to da cemo pre ili kasnije dobiti jos neku trgovinu, jer kad se jedna zatvori, mozemo ocekivati nesto novo :)

Da li ste kupili sve sto ste hteli ili kupujete nesto ovih dana?
Da li vam je zao sto se trgovina zatvara?



2 коментара:

  1. Pa pomalo mi je zao sto se zatvara,ali posto se sve skupo placa na bazar tako da mi vise nije zao
    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno nije mi zao , jer nisam nista kupovala a i ne verujem da cu skupiti do nedelje ...tako da drago mi je sto odlazi xD Nadam se nekoj jeftinoj trgovini ili mozda Basic-u (odavno nije bila kolekcija ) .Posto su vec izasle onw limitirane kolekcije . (SAP,..)
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши