expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

5. 1. 2015.

Spasi me (hej ti!) - 13. deo

Hello dollies!

Oprostite zbog neaktivnosti, kumice su mi u sestodnevnoj poseti pa ne mogu da pisem. Ipak, smogla sma vremena da vam napisem deo romana.

P.S. Deseti CC je osvojila AvrilKitty, haljinu sam joj juce poslala.
Ovaj deo romana je jako kratak i zbog toga vam se izvinjavam. Ali obecavam vam da ce sledeci biti cetiri puta duzi od ovog. Izvinite...

______________________________
Spasi me (Hej ti!) 13. deo
___________________________________________

Virila sam kroz spijunku i bila sma tiha. Bilo je 07.03 ujutru i ja sma kroz spijunku na vratima posmatrala vrata Benovog stana. Stajala sma tu oko petnaest minuta i bilo mi je uzasno dosadno, ali morala sam da sacekam da Anita izadje.
Posle sto godina konacno je otvorila vrata i sa visoko uzdignutim nosem, kuckajuci potpeticama, otisla na posao.
Tiho sam otvorila vrata na prstima istrcala u hodnik.
Danas je mnoogo vazan dan. Jako vazan. Znam da je rano, ali moram to uraditi sada jer ne mogu docekati...
Stezuci kutiju u ruci, tiho sma presla iz mog stana do Benovih vrata i pokalo ih otvorila. U hodniku je bila Maja, koja se spremala za skolu. Benu i meni je anas nastava bila otkazana (sto me niej sprecilo da ustanem u 6, haha). Ubacivala je nesto u ranac i onda podigla pogled ka meni.
"Hej, Majo", rekla sam. "Je li Ben kuci?"
"A, ti si"; rekla je vracajuci pogled na ranac. "Da, u sobi je. Spava".
Podigla je ranac, oacila ga na rame, izasla iz stana i za sobom zatvorila vrata. Cula sam je kako strcava niz stepenice pevajuci 'Rebel Yell' od Billy Idol-a. Stagod.
Polako sma se uputila ka benovoj sobi i tiho otvorila vrata.
Ako  tad nisma dobila srcani udar, nikad necu.
Ben je spavao. BEZ MAJICE. Izgledao je kao beba. Kako je sladak kad spava!!!
Polako sam prisla krevetu, ali me je cuo i okrenuo se.
"Eeei", rekao je.
Kako je sladak!!!
Prisla sam krevetu, spustila kutiju na pod i onda klekla na krevet. Oslonila sma se na ruke, nagnula se ka njemu i poljubila ga.
"Srecan sesnaesti", rekla sma tiho.
"Opa, setila si se", rekla je slatko. Aaa!!! Obozavam ove oci.
Nagla sma se preko ivice kreveta i dohvatila kutiju.
"Ovo je za tebe", rekla sam dodajuci mu je.
Otvorio ju je i izvadio beli par BeatsSolo slusalica.
Zinuo je.
Stavio je ruku na moj vrat, privukao me sebi i poljubio me.
"Hvala,  mala!", rekao je odusevljeno.
"Drago mi je da ti se svidjaju", rekla sam ustajuci. "Sada moram ici, pre nego sto se moji probude", rekla sam. "O, da", dosetila sam se, okrenucici se. "Mozes li nekako da izvedes da dodjes na muzicku danas, a da te moji ne vide? Mama ce strazariti..."
"Mhm", rekao je ustajuci. Nosio je donji deo pidzame. Imao je savrsene trbusnjake. Boze.
"Pesma kosu danas vezbamo? Za tebe je. To ti je drugi deo rodjendanskog poklona."
"Jedva cekam!"
Prosao je prstima kroz kosu i krenuo da me isprati. Otisla sam do vrata. Pratio me je u stopu. Okrenula sma se i popela na prste.
Odvojila sam usne od njegovih, otvorila vrata i otrcala kuci. Sijajuci od srece.
*
U muzickoj sam opet bila presrecna. Nigde nisam videla Bena, ali znala sam da je tu jer sam mu rekla da bude.
Pritisla sma prvih nekoliko dirki na klavru i zapevala.

Shine bright like diemond
Shine bright like diemond
Fing light in a beautiful sea
I choose to be happy
You and I, you and I

We're like diemonds in the sky
Mama je bila u publici i sekla me pogledom. Viktorija je bila tu i tapsala je, i pomerala je usne pa sma zakljucila da peva, iako ju je moj mikrofonom pojacan glas nadjacavao.
Zavrsila sam pesmu visoko i gromoglasan aplauz se prolomio prostorijom. Nasmesila sam se mami i Viktoriji, a na dnu sobe, kod vrata, videla sam Bena koji je takodje tapsao. Razvukla sma oseh od uva do uva. To mi je popravilo raspolozenje. Sisla sam sa scene.
*
Usla sam u kucu srecna i vesela.
Bio je mrak. Skinula sam jaknu i okacila je, a onda ukljucila svetlo.
Svetlo je obasjalo kutije i kofere.
Sve stvari bile su potrpane u sest ogromnih kutija i tri dzinovska kofera.
Usla je mama.
Pogledala me je.
"Amelija, pakuj se. Selimo se".

Eto ga!
Izvinite sto je kratko, nadam se da vam se dopada, sledecic e biti 100 puta bolji! ♥
Nastavak posle 10 komentara, a svaki komentar donosi 15 poena.

13 коментара:

  1. Roman kao spanska serija (koja uvek ima srecan kraj).Nemoj se uvrediti zbog toga ja strasno volim takve romane poput tvojih koji imaju srećan kraj!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман5.1.15. 14:08

    Bez uvrede, ali drugi put si pročitaj roman nakon što ga napišeš! Nekih 100 puta si napisala sma ili nešto tako. Bilo bi bolje da pišeš č i ć :/ To je samo moje mišljenje! Nemoj me sad ponovno optužit za hejtanje -.-

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da draga moja, ali ti bi trebalo da komentarises roman, a ne greske u kucanju. :D

      Избриши
  3. Nastavak ekstra je !! Jedva sam cekala ovaj deo a sledeci jos vise !!!

    - kristina1Silk

    ОдговориИзбриши
  4. Roman je ekstra!!!Jedva cekam nastavak, ako moze sto pre zelim znati sta se dalje desilo :)
    LOVE_FRIEND1

    ОдговориИзбриши
  5. Ovaj deo je odličan!Jedva čekam nastavak!:-)

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман5.1.15. 19:11

    *_* prelepooo! jedva cekam nastavak! :)
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши
  7. Sele se?? Neeeee :( U svakom slucaju,ovaj deo je prekratak,ali je ipak predobar.Obozavam ovaj roman!I jedva cekam nastavak,vec vidim da ce biti malo napeto,malo tuzno,malo srecno.Pozuri sa objavljivanjem 14. dela :)

    ОдговориИзбриши
  8. Roman je SAVRSEN!Samo nemoj da kraj bude kao KSZ molim te....Zelimo srecan kraj :))) Jedva cekam nastavak,sa nestrpljenjem cekam svaki deo :D

    -MissSaritaJo ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман6.1.15. 14:26

    Pa kad neko kao sto sam ja (ko ne voli ljubavne romane ) kaze daje roman dobar onda jeste dobar , a ono sto ga cini jos boljim jesu stalni zapleti pa nikada nije dosadno.
    Eto, 10 komentara ..
    Cekamo nastavak :)
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  10. I dijamant je mali pa jako vrijedi.I ovaj dio roman je kratak,ali ipak je vrijedan.
    To je to sto imam da kazem,a sve ostalo je receno u komentarim iznad.:-)
    -EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши