expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 1. 2015.

Outfiti iz nove kolekcije #10

Hej Girls!

Ispričavam se zbog svoga nepisanja.


Ovih dana nam je stigla nova kolekcija u trgovini
"Milionaire Mansion".


Pogledajmo kolekciju:


Lijepa je kolekcija,ima stavri koje mi se sviđaju :)


1 outfit:


Haljina mi je pre savršena,nježnih boja
i lijepo idu uz ove roza štikle.



Koristila sam:



Ukupno: 22SD



2 outfit:


jako mi se sviđa outfit osim ovih štikli,njih bih
samo promijenila.


Koristila sam:





Ukupno: 25SD i 120SC



Koji vam se outfit više sviđa?
Zašto?


Kao što vidite ovo je 10-i post ove rubrike i
nagradit ću najaktivnijeg komentatora,a to je:

KittySarah1122.

Čestitam,tvoja nagrada je:


(Poslat ću ti sa lažnog profila).


Sljedeći post ove rubrike izlazi kada iađe nova kolekcija.


(Komantar ovoga posta donosi vam 15 bodova na vašu SOSD karticu)



4 коментара:

  1. Lijepo si to kombinovala,ostala sam bez teksta!Nista ne bih promijenila!
    AvriKitty

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26.1.15. 19:09

    Ja bih cipele u drugom outfitu promenila.ovako je ok !!! CESTITAM SARI !!!♥♥♥
    SidnyMedison2

    ОдговориИзбриши
  3. Super su oba outfita, mada je prvi ljepsi :)

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi outfit je divan *Q* A i drugi nije los...Hvala na majici :)

    ОдговориИзбриши