expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

5. 1. 2015.

#4 TROOS

-Caoos♥

Danas pisem dva posta, ali jedan cu danas objaviti
a drugi sutra.
Sutra je Badnji dan, i provodim ga sa porodicom tako da nemam vremena da pisem.
A za Bozić nece biti nekih specijalnih postova osim cestitka itd.

Za danasnji TROOS ce biti jesenji outfit,
priznajem da sam zakasnila jer je sada vec zima ali sta sada..


Vec vidite da se sa leve strane nalazi moj outfit,a sa desne outfit u stvarnosti.
Okej je, dosta lice, jedino sto je ova suknja na devojci sa kockicama 
a moja nije, i sto je moja nesto kraca. 
Patike bolje nisu mogle biti.
Ovo je najslicnije patikama na devojci,
realno nisam mogla staviti stikle iako su u tom pintu. 
Sve u svemu sam zadovoljna jer sam outfit napravila otprilike za 15 minuta.


Evo stvari koje sam koristila za ovaj outfit:

Basicis top:Koristila sam ga i u prethodnom postu,
 samo cu reci da sam ga malo produzila na slici.

Fallen Angel carape/najlonke: Okej su potpuno, nisu ni skupe samo 30 sc.
Slazu se uz sve i vredi ih imati ako zelite da ih stavite ispod sorca ili suknje..

Callie's Picks suknja: Suknjica nije vise u prodaji, bila mi je slatka pa sam je kupila.
Inace cena joj je bila 10 sd
Moze se pronaci na starbazaru po niskim cenama, po meni ne vredi mnogo.

Callie's Picks narukvica: Takodje vise nije u prodaji kostala je 3 sd,
slatka je, samo je ja ne bih nikada kupila. 
Ja sam je slucajno dok sam probavala stavila u korpu i sa ostalim stvarima kupila.
Ali ide uz sve, nije jako primetna a ipak doda neki pecat outfitu.

Rio kajis: Ovaj kajis sam improvizovala kao ogrlicu. Nisam imala nista drugo,pa mi je posluzio. xd
Nije u prodaji,mozete ga naci na bazaaru za sc

Special offer patike: Ove patike bukvalno svaka lutka dobije na pocetku.
Meni se ne svidjaju,ali su posluzile u ovom outfitu.

Stigli smo do kraja..
Kako vam se svidjaju outfiti? 
Da li vam lice? 

Ako budete komentarisali ovaj post,
dobicete 15 bodova na SOSD kartici.



XOXOXOXOXOXOXO,




9 коментара:

  1. Анониман5.1.15. 17:26

    svidja mi se kako izgleda bas jako puno lice :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман5.1.15. 17:54

    Slazem se, samo sto suklje bas nisu nesto slicne. :/ Verovatno nije imalo nista njima slicno, pa nema veze. :) U svakom slucaju mi se svidja. ♥

    -MissPrettyXoxo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa boja je slicna,pa sam je zato i uzela.Hvala u svakom slucaju♥

      Избриши
  3. ♥Uvek pravis super outfite i to mi se svidja.Ti si jedna jako talentovana osoba za outfite i to mi se jako sviđa.Imam samo jednu primedbu a to je ova suknja ne liče baš, ali dobro ja majcu obožavam da nosim i skoro u svaki outfit stavim ovu narukvicu.Planiram da kupim ove hulahovke zato što stvarno služe za outfite.Ovaj kajs je meni prelep i uopste se ne vidi na ovom outfitu da je kajš.Sve u svemu to je čista +10

    ОдговориИзбриши