expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 5. 2014.

#13 S.I.D.S.

Hejj, ljuti , bolje mi je. 
Ali, to ne znaci da cu pisati. :(( 
Danas cu napisati sigurno 1 post, a to je ovaj za ostala dva ne verujem. :(
Da vam javim, da mozda necu ni sledeci vikend biti aktivna jer u subotu idem na FG-u (ako bude lepo vreme) kada se vratim imam rodjendan u 6h, a u nedelju slavimo rodjendan mojoj sestri. 
(Nazalost opet sam zauzeta)
Ali, potrudicu se da objavim u petak 3 posta. :)) 
Kako ste vi? Da li idete u skolu? 
Drzite se, ostalo je jos malo.
#Srbija,BiH,Hrvatska-StayStrong

Kako bih vas razveselila odlucila sam da pisem u boji. (Necu sve)

Malrubrike:

Danas, devojke imaju zajednicku ovu majicuona je iz trgovine/prodavnice Pertty'n Love i kosta 68 sc
Pristupacna je svima. Ja je imam,ali je i ne oblacim nesto preterano. 

Prva devojka je: Anci2002Lil
                               
Veoma je kreativna to se vidi kada joj pogledate obcucu, ne znam da li ste primetili, ona je napravila sliklu-patiku .
Sto se tice outfita, izuzev obuce, nije nista novo. 

Druga devojka je:DivaKajci
Takodje, ni ovaj outfit nije originalan, u nekom je floral fazonu sto je i normalno jer uskoro pocinje leto. 
-Prosecan outfit. 

Da li imate da dodate jos nesto na moje komentare? 
U komentar napisite koja vam se lepse obukla, kada budem objavila 20-i post proglasicu pobednika. 
(Obavestenje za CelebJasna:Trebalo bi da dobijes ovih dana tvoju nagradu)

KOMENTARISITE!





3 коментара:

  1. Анониман18.5.14. 22:33

    kod mene to nema a lepse se obukla druga lutka i zelim da u sledecoj rubrici bude AnamCeleb

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман18.5.14. 22:53

    Lepse se obuka druga devojka, moji komentari su suvisni jer si ti sve to ispricala.
    -SuperIva1Love

    ОдговориИзбриши
  3. Maijca je lijepa ali outfiti mi se bas ne svidaju :/
    Okej,nema prolema i puno hvala :)

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши