expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 5. 2014.

Rihanna inspired carnival makeup & outfyt - Make-up sa Nathalie♥

Hello dollies!
Jos jedan smorni ponedeljak.
Barem sija sunce...
Kako je kod vas? ♥

U svakom slucaju, danas imam za vas jedan Riri makeover.
Nadam se da cevam se svideti. Prilicno je skup :/

Nadam se da vam se svidja :D
Kliknite da uvecate.

Evo predmeta koje sam koristila i njihovih cena:


Izvinite za natpise, ali sliku sam raila 20 minuta.
Trablo je mnogo toga spojiti, iseci... 

Outfyt je jako skup, ali je lep i sto je najvaznije, potseca na Riri.

Nadam se da ste uzivale.
Koga zelite sledeci put?
Komentarisite. ♥

P.S. Verovatno smaram, ali pogledajte link dole. :) ♥

http://sketchtoy.com/61026147

4 коментара:

  1. Ne smaras,to je istina.... :-(
    Meke up je OK i stajling :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.5.14. 18:36

    Make up mi se svidja!Prelijep je i samo ti mogu reci da si nadarena za sminkanje :DTvoja rubriak mi se dopada i odlicna si blogerica!Svaka cast!♥♥♥

    ~funnycool545

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман19.5.14. 19:06

    Make up mi je jako lijep. Ti si nadarena za sminkanje, samo to mogu reci. Ovo kako si sve uklopila, odlicno.:D♥ I ne smaras, istina je. Al hvala Bogu sada je sunce i ide sve bolje.:D Nadam se da ce biti cim brze bolje. Kod mene je sve odlicno.
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши