expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 5. 2014.

Pruzimo pomoc! ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
I dalje su svuda sirom Srbije , BiH i Hrvatske
strasne poplave i strasna klizista. 
Jos vlada vanredno stanje. Mnogo ljudi je
povredjeno , cak i mrtvo. Pomoc pristize , 
ali je prosto nedovoljna... Svi ti bolesni , 
povredjeni ljudi i dalje nemaju svoje domove...
Sirom Srbije,BiH i Hrvatske se sire razne bolesti , koje
su prouzrokovale vode iz kanalicazija i odvoda , reka itd...
A sada , niko nema ni vode , pa ni struje , tako da se
ne vodi licna higijena kako treba , sto je uzasno.
Ovim postom , zelim da pruzim podrsku svima njima , 
pa pomozite mi i vi! ♥
(Ja sam pravila sliku)
Molim vas sirite: #Srbija,BiH,Hrvatska-StayStrong! ♥
I obavezno sirite ljudima ove brojeve na koje mogu da
pozovu ili posalju poruku i time doniraju 100 ili vise dinara. ♥
Brojevi:

Za Srbiju:
SMS na 1003 

Za BiH: 
090 291 032 - BH TELECOM - 2KM
092 890 830 - HT ERONET - 1,80KM
1458 - M:TEL - 1KM

Za Hrvatsku:
060 90 11 - 6,25 KN + PDV

To bi bilo to! Pitajte roditelje pa posaljite i vi poruku kako
bi ste pomogli onoliko koliko mozete! ♥♥♥

-Komentarisite. ♥
#Srbija,BiH,Hrvatska-StayStrong ♥



5 коментара:

  1. Анониман18.5.14. 21:22

    Hvala Bogu kod mene jne sve OK. Ima struje, vode i svega sto mi treba.:D A vi ostali samo budite jaki i ne odustajte. Do sljedeceg tjedna sve nestaje jer ce biti cak do 30C stupnjeva.:D Ne bojte se. A ja ne mogu slati porukr.:/
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Mi u skoli skupljamo hranu,robu itd.
    Ali zapravo tih 30 stupnjeva nece biti dobro,zato sto ce sve smrdjeti itd.

    -monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  3. Kod nas u Hrvatskoj u Slavoniji dosta kriticno ali pocela se voda povlacit,ma strasno,ali lijepo je to kako si Srbi,Hrvati i Bosanci pomazu

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман19.5.14. 18:42

    Milice ti si tako pametna i darezljiva osoba!Svima zelis pomoci i pomazes svima koliko mozes!♥Hvala ti sto pomazes svima i sto pomazes meni!♥Zanimljiv post! i slazem se : #Srbija,BiH,Hrvatska-StayStrong ♥

    ~funnycool545

    ОдговориИзбриши