expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 5. 2014.

Bok ljudi xD

Heeeej! :D

Kao što ste valjda već pročitali u naslovu, ja sam vaša nova bloggerica Mini-Maus., ali preferiram da me zovete Lina. :3
Puno hvala Mici što me izabrala! ♥ 

Nešto o meni:
Zovem se Lina, imam 12 godina i iz Hrvatske sam, preciznije Zagreba :3. Idem u školu i prolazim sve nekako sa 5 xD. Također idem i u glazbenu, već 5. godinu i sviram cello (violončelo :))
Volim bloggati i zanimljivo je to što još nijednom nisam dala otkaz (?!). Nekako mi bude žao dati ga, pa izdržim dok je "kriza" u školi, i onda mi bude drago što nisam dala otkaz xD. 
Vjerojatno me znate sa CSB-a, BSB-a, MSB-a i mog bloga Stardoll Graphics by Lina.
U slobodno vrijeme crtam, sviram (evo sad sam se sjetila da moram danas xD), čitam, gledam telkač (TV), na kompu sam i (naravno) bloggam. :) 
Obožavam smajlije svih vrsta i ne mogu bez njih XD.

Pa, mislim da je to to... :D Za sad ću vam samo reći ime rubrike, a u prvom postu, kojeg ću objaviti sutra ili možda već danas ćete saznati o čemu se radi
Pokušat ću postavljati postove 1-2 puta tjedno jer mislim da ne bih stigla češće... :/
Rubrika se zove Fashion and beauty helper


Huh, podugačak prvi post xD.
Pa, čitamo se uskoro ;D.


>Lina< 
P.S. Meni je potpis pree *-*

6 коментара:

  1. Анониман16.5.14. 17:44

    Čestitam Lina. Drago mi je da si baš ti postala naša nova bloggerica i radujem se posovima da vidim opet nest zanimljivo.:D Nadam se da cemo se svi lijepo zabaviti s tobom. I želim vidjeti mnogo tvojih postova. Meni je također ovaj tvoj potpis prekrasan. I inace imas lijepu lutku.
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Cestitam ti iz sveg srca. Naravno,jedva cekam da vidim rubriku. *O*

    ОдговориИзбриши
  3. Cestitaaaaaam!
    Jako mi je drago što si ti postala bloggerica!!! :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Cestitam.Pratim tvoje postove na ostalim blogovima i super su tako da mislim da ce i ovdje biti super.
    Jos jednom cestitam i jedva cekam tvoj post. :)

    -monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  5. Cestitam Lina,drago mi je da si bas ti postala blogerica ovoga bloga i jedva cekam tvoju rubriku da krenes pisati

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши