expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 5. 2014.

Takmicenje za najboljeg stilistu - Runda #3 ♥



Hej ♥ ;))
Sta radite? ♥ 
Runda #3 - pocinje ♥

monsterhigh2891 : 

 

10/10 - Potpuno si me odusevila kako si uklopila stvari ♥♥♥

jovanavujovic: 


10/10 - Sve je savrsenoo ♥♥♥

 elejotela:

 

9/10 - Bilo bi 10 da nema ogrlice.Vise srece drugi put ♥♥♥

 MyLovee555: 

 

9/10 - Outfit je sladak,ali cipele i torba.. Bice bolje drugi put! ♥♥♥

CelebJasna: 


10/10 - Wow! Nemam reci,zaista ♥♥♥

emogirl_20:

 

9/10 - Cipele mi se ne svidjaju,ali je sve ostalo prelepo! ♥♥♥

IvaCoolCool:

 

 10/10 - Prelep jeeee ♥♥♥

Ovako,Iva je vracena jer sam se setila da mi je rekla da je u albumu,a ja nisam gledala.Izvinite,molim vas ♥ Tvoja ocene za drugu rundu: 9/10 ♥

Ostalo vas je 7 ♥ 
Ispale su:
BadMiljana
Mini-Maus.

Nisu uradile :'(((

Ovom rundom ste me odusevilee ♥♥♥ 
Sledeca tema je: 'Business girl' (poslovna devojka) .
Ako tema nije jasna pitajteee ♥♥♥

Volim vas ;))


9 коментара:

  1. Da te vratimo u prvi razred, pisala sam na MSB, i na ostalim blogovima gde pravim outfite bitno pravilo za crnu majicu: UZ NJU IDU PLAVE FARMERICE! I mislim da Mylovee555 zasluzuje visu ocenu no ti si ocenjivala a ne ja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман23.5.14. 20:55

      Ona nije rekla nista za farmerke ( ne farmerice kako si ti napisala ) i majicu.Rekla je da joj se ne svidjaju torba i cipele.
      Svako ima drugaciji ukus.

      Избриши
  2. Анониман23.5.14. 15:54

    Anja Stardoll- hvala sto tako mislis, ali nema veze i 9 je super ocjena :)
    Drago mi je sto sam prosla, i napravila sam poslovni outfit (barem ja mislim da valja za poslovni ali mozda napravim drugi) ugl. u prezentaciji mi je :)

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala na ocjeni i misljenju :D
    Napisat cu ovdje kad zavrsim stajling

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. Gotovaa:)
    Do kad traje runda??
    emogirl_20

    ОдговориИзбриши
  5. Kako? Napravila sam!!!!!!!!!! -.-" Stoji u mojoj prez već dugo :/

    ОдговориИзбриши
  6. Mogu li ti poslati na mail?Jer sam u starplazi radila

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман23.5.14. 20:51

    Lina,sad cu pogledati-mozda nisam videla.Ako ga vidim sad-vracena sii ♥
    ~Mina

    ОдговориИзбриши