expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 5. 2014.

#17 S.I.D.S.

♥ ♥ ♥ Heejj! ♥ ♥ ♥
Znam da nisam bas preterano aktivna, ali ne stizem. 
Za 2 nedelje se zavrsava skola, pa imamo 10 kontrolnih zadataka u 1 nedelji, nekad u jednom danu 2 kontrolna i blic! 
I onda, smo mi lenji, a nastavnici samo rade svoj posao. :3 -.-" 

Ja se unapred izvinjavam jer znam da necu pisati, ali OBECAVAM cim se zavrsi ovo mucenje tj. skola, pisacu i vise od jednog posta na dan!!! 


Sta mi vi radite?
Da li je i kod vas tako?
-Kod nas su svi vec popustili, osmaci su otisli, a i mi izgleda sa njima, jednostavno kao da smo vec uveliko na raspustu, na svakom casu pricamo, zezamo se i takoo..

Da mogu, rado bih vam postavila snimak kako se mi ponasamo na casu. xD  

Da pocenem ja sa danasnjim postom...


Ovako:

Danasnje devojke imaju zajednicke ove patike, kostaju 40 sc i mozete ih pronaci u katalogu ili jednostavno kliknete na korpicu i kupite ih. :) 
Meni su okej, slazu se uz sve. 


Prva devojka je: Madam_Janchy

Ne znam odakle da pocnem, nekako se obukla realno, isto kako bismo se i mi obukle u stvarnom zivotu. 
I zbog toga, ne mogu da komentarisem jer to OBOZAVAM da vidimm..
Nazalost, na SD-u nema mnogo tih realisticnih stvari, neke stvari su kao karton, nzm kako da vam objasnim. xD 



Druga lutka je: Vanesa12_mijau

Slatko se obukla, ja bih mozda promenila donji deo, ali je veoma slatko. 
Usi su mi...Ja bih molila sve one koje su SS i prodaju te usi da mi se jave jer ih zelim kupiti. :) 



Kako su vam se svidele danasnje devojke? :)) 
(u komentar napisite vase misljenje i obrazlozite)


Voli vas vasa,


3 коментара:

  1. Анониман1.6.14. 12:44

    Meni su se obje lijepo obukla. Za trunku vise mozda prva. Druga mi ima malo cudne hlace, ne svidaju mi se bas.:/ Ali moje misljenje, mislim, svatko ima svoje. Prva mi je sasvim prelijepa, ali samo da makne ovu narukvicu i druga jakna.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Obadvje su se predobro obukle,svaka na svoj nacin tako da nemam primjedbe :)

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман2.6.14. 09:44

    po meni se lepse obukla Madam_Janchy
    marijamakimaka

    ОдговориИзбриши