expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 5. 2014.

Fashion and beauty helper

Hellowh!

Jup, evo i tog prvog posta ^^.

Da skratimo o čemu će se raditi u ovoj rubrici.
Ponekad bi "analizirala" bi stilove. Znači napisala bi nešto o tom stilu i 5 must-have fashion i beauty proizvoda (za taj stil) i napravila bih outfit+makeup o tom stilu, a ponekad bi napravila bi nekoliko različitih outfita u različitim stilovima sa zajedničkim jednim predmetom (koji bi najčešće bio "Pick of the day" ili HB ili nešto iz neke nove kolekcije). Nadam se da će vam se svidjeti! :D

Danas će nam tema biti 'Casual style'.

Kao što vam je vjerojatno poznato, Casual je jedan jako opušten stil. Karakteristike su mu da je udoban, primjeren za cijelodnevnu jurnjavu, ležeran, "običan" (npr. mi za školu najčešće obučemo casual style, a da to nismo ni svijesni). Upotpunjavamo ga modnim dodatcima za različita prilike. Sada kada smo raščistili što je casual stil, idemo vidjeti što možemo napraviti s njim :')

Pogledajmo primjer jednostavnog casual outfita.
*trebale su biti i balerinke ali ih stvarno nisam mogla naći i ormaru :S*
Kao što vidite, ovo je jedan običan, dosadan,sumoran outfit. ALI jedan ovaj casual outfit može postati prikladan za posao, izlazak s prijateljima ili šetnju prirodom. Kako? Nastavite čitati.

Dodavanjem sakoa (ja sam spojila kratku jaknu i reklec), tj. jakne, i neke upečatljive ali ozbiljne ogrlice možete u potpunosti preobraziti smisao casual outfita.
Možete dodati i neku torbicu tipa Mr. Laptop Case.
Meni se outfit sviđa jer je full jednostavan, a opet lijep :3.

Sljedeću verziju outfita sam napravila malo veselijom.
Sandale su tirkizne, na majici s printom, i sovici prevladavaju lilaste nijanse, dok naušnice spajaju te dvije boje jer su pastelne s rozom, lila, mentol zelenom i nekakvom narančastkastom. Nisam sigurna koliko se jakna uklapa jer je outfit malo preblijed, no morala sam je staviti jer sam majicu "slagala" od dvije :3.


Evo jednog novog primjera takvog outfita :D.
Stavila sam Black Pleather Platformsi preko njih jedne cipele iz zatvorene radnje Decades. Hlače su mi bile pre svijetle pa sam preko njih stavila crne najlonke. Ispod bijele majice sam stavila Basic Coral Top kako bi je malo oživjela. Još par acssessoriesa i outfit je gotov :D.


Uz ovakve outfite ne treba nikakav posebni makeup, dovoljno je nešto a'la smokey eyes ili nešto slično i jednostavno. Evo ja sam za ovu prigodi napravila jedan jako jednostavan od šminke koje većina dollica ima.
Na očima prevladava sivo besplatno sjenilo, sa mrvicom smeđe i bijele. Na obraze sam stavila jedan sloj rumenila, a boju usana sam promijenila i stavila sjajilo.



Kako vam se sviđa post? Pišem ga 3-4 dana XD Ali to je uglavnom zbog manjka vremena...


Komentari bi bili cijenjeni... :DDD


Goodbye stari potpisu... :'( 

Welcome novom potpisu :)






8 коментара:

  1. Ovo je medu boljima rubrikama,rubrika je odlicna,fenomenalna,orginalna,pohvale ovakvom trudu,svaka cast,post je pre dobar,pisi cesce stvarno je super :D jedva cekam novi post


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.5.14. 19:28

    Rubrika mi se previse sviđa *-* Outfiti su extra, sigruno cu jedan iskoristiti :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  3. Fantastična rubrikaa! Svaka čast na trudu za slike ^___^

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20.5.14. 20:56

    Jako lijepo blogas i svidja mi se tvoja rubrika :)

    ~funnycool545

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман21.5.14. 07:49

    Ova mi je rubrika jedna od drazih. Fenomenalno, orginalno. Svida mi se, jako.:D Pisi cesce.:D Cekam novi post.
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман21.5.14. 11:03

    Ti si jedina kvalitetna blogerica ovdje.

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala svima za predivne komentare♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман22.5.14. 14:38

    Divno pišeš *Q*
    Drago mi je što si bloggerica,piši češće. :*
    Sve u svemu,među boljim rubrikama. ♥

    ОдговориИзбриши