expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 5. 2014.

Talk time ♥

Hello dollies!!!
Izvinite sto ceo dan nisam pisala, nisam imala inspiracije...
Imam ozbiljan problem sa inspiracijom... imam je sve manje...


Popricacemo o jednoj temi koja mi je pala na pamet kad sam videla salon lepote jedne devojke.

To je takozvana sminka kao nakit.
Pomislicete da sam luda, ali pogledajte na sta mislim:


Da, mozete ih kupiti za stardolare u Starplazi.
To je nesto kao gotova jela u konzervi. Tako je gotova sminka, samo stavite na oci.
Ja imam jedne, mada nisam veliki fan i uopste ih ne noism.
Pogledajmo prednosti i mane.

Prednosti:
-Ako niste vicne mozete ih kupiti i izgledati lepo cak iako ne znate lepo da sminkate.
Stedite vreme - ovo jednostavno stavite na oko, ne morate da se nervirate dok se sminkate.
Stedite novac - koliko vam samo stardolara treba za svu potrebnu sminku?
-Uredno je. Ne morate da brinete da li su oba oka simetricna.

Mane:
Maskara se ne vidi preko njih, pa morate da dajete dodatni novac na umetne trepavice.
Mozete nositi samo jedan look, ako zelite da promenite moracete da kupujete nove...
Vidi se da ih imate - mnogo devojaka ce znati da ih imate.
Ne odgovaraju svim ocima, kao ni trepavice. Mozda cete morati da promenite oci, a ako vam se nove oci ne svide sve ce se poremetiti, moracete da se sredjujete od pocetka...

Pa, eto!
To bi bilo to.
Sta mislite o 'sminkonakitu'? xD
Imate li ih vi?
Da li vam se dopadaju?
-Komentarisite.

6 коментара:

  1. Rećiću ti Na Stardollu šta mislim o ovome....

    ОдговориИзбриши
  2. Nije lose,imam jedne al ih uopce ne nosim

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.5.14. 10:56

    Pa onako, nisu lose ali ja to nikada ne kupujem nekako mi je ljepse kada se sama nasminkam ali dobro, nekome se to sviđa :)

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман25.5.14. 17:17

    Nemam jer vec 5 dana nisam ni dirnula komp. 2 dana Brijuni, pa baki 2 dana na ferje.:D PA meni se bas ne svida i necu kupiti.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26.5.14. 10:24

    Ova sminka-nakit je super!To mi je nesto jako lijepo kod Make-up-a :)
    ^____________^

    ~funnycool545

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман26.5.14. 14:27

    Bas cu cool.*-*
    MissShanaya

    ОдговориИзбриши