expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 5. 2014.

Missmandragora Before&After - Make-up sa Nathalie + obavestenje

Koliko naslov xD

U cast Micinog intervjua sa missmandragora, ja sam napravila Before&After post sa njom.
Mislim da je moje verzija nje (xD) malo laganija i nekako svezija. ♥
Ona je bila prelepa ali mislim da je jako lepa i kad je ja sredim. :D ♥

Vi presudite. Evo, pogledajte:



Pa, meni je lepa.
Sta vi mislite? :D

Sada jedno obavestenje.

Primetila sam da je DivaKata jeko aktivna, i veoma redovno komentarise. I trazila je da joj uradim make-up, i dobice ga, a objavicu ga sutra u postu koji ce biti samo za nju. Mislim da je toliko zasluzila. ♥

Jos obavestenja! xD

Blizimo se 90 000+ pregleda, ali kao sto znate od mene nece biti poklona :(
Ali, za 100 000+ mozete da birate sta zelite! ;D
Stavicu anketu pa glasajte. ♥

To je to.
Komentarisite.
Sta zelite za post povodom 100 000 pregleda?
Veeeliku nagradnu igru!
Make-up paket!
Duplo duzi nastavak 'Sare i drustva'
Iznenadjenje :3
Poll Maker

5 коментара:

  1. Анониман16.5.14. 17:48

    Ovako kako si ti uredila missmandragoru je preljepo. Barem meni. Jako je drukcije ali i jako posebno i predivno.:D I hvala ti sta ces objaviti make-up na meni i hvala sto ces objaviti post samo za mene. Mnogo hvala i najbolja si. Osim mislim da ce ti make-up biti jako tesko napraviti. Vidjet ces i sama zasto.xD
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bila sam kod tebe danas i nasminkala sam te. Spremljeno je, a danas ili sutra stize ti privatan post! ♥

      Избриши
  2. Анониман16.5.14. 18:17

    Hvala, i meni anketa nece bas raditi. Naznam sta joj je.
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши