expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 5. 2014.

Makeup za skolu?

Hello dollies!!!
Danas cemo popricati o jednoj temi koja je jako vazna, narocito u teen svetu.
Makeup za skolu!!!

Opisacu vam kako izgledam danas, sta imam od sminke i sta je najbolje nositi.
Ali pre toga, pogledajmo prednosti i mane sminkanja za skolu!!!

Prednosti:
Izgledacete lepse, mozete prikriti crvenilo, mitisere i bubuljice, podocnjake... Narocito ako ustajete ujutru (pogotovu ja xD). Bicete sigurnije u sebe, ponasacete se prirodnije...

Mane:
(znam da je malo prednosti ali nemam vise ideje xD)
Deca vas mogu ismevati. Profesori vas mogu uhvatiti nespremne, pa ce biti argumenata kao sto su 'imas vremena za sminkanje, a nemas za ucenje', ili 'bolje da si vreme provedeno pred ogledalom provela uceci hemiju!!!' . Zato je bolje ne sminkati se.
Sto se tice ismevanja dece, evo primera iz mog odeljenja:
Jedna x devojka je prva medju nama pocela da se sminka, farba (da izvlaci pramenove)... Dobila je nadimke Puderaca i Madona, a stalno joj dobacuju stvari kao 'imas malo lica na puderu', 'kako vidis kroz toliko maskare' , 'skini sminku da ti vidimo lice, zaboravili smo kako izgledas'.

Mnooogo vise mana xD

Evo kako se ja spremam za skolu. :D

-Ponedeljkom i utorkom kosa mi je uvek pustena, a ostalim danima nosium pletenicu, pundju ili rep. Od sminke stavljam tecni puder i maskaru, a sjaj za usne imam uvek kod sebe :) Ako imamo kontrolni ili odgovaranje, nikad se ne sminkam. 
Uslikala sam svoju sminku. Izvinite ako su slike lose, ali baterija mi je pri kraju xD Kopirala sam ih iz maila koji sam poslal sama sebi xD, da bih ih najbrze prebacila na komp, pa ne mozete da uvecate. Ako ne vidite sta pise, napisite u komentaru i ja cu vam tacno napisati ime proizvoda.
 Evo moje sminke:


Ova miss sporty maskara je fantasticna. Odlicna je. Mozete je slobodno koristiti. Moja mama i ja imamo iste :DD


Izvinite za ogromnu sliku, nije htelo da mi se prebaci manje :/
U glavnom, moj je 100 i malo je narndzast xD prenego sto se razmaze, ali super pokriva akne.
Evo kako izgleda na mojoj rucici xD

U svakom slucaju, bez njega ne napustam kucu. xD Isekla sam samo deo sa puderom, jer mi se video haos u sobi . xD :3



Obozavam svoj sjaaj! :D
Nosim ga svuda. Ne popravljam ga jedino nocu xD


Opet sam isekla ovaj deo... Vidi se oja sestra koja se igra tabletom. :D

To bi bilo to...
Idem da se spremam za skolu... -.-'
Ako bude bilo 20 (??) + komentara u nekom od narednih postova pokazacu vam kako sam ja organizovala svoju sminku, sta koristim kako i za koju priliku i kako sam napravila posebnu kutiju za sminku, sa pregradama ! 
Pa, komentarisite!
Da li se vi sminkate za skolu?
Sta mislite o tome?
:D
Voli vaas
!

8 коментара:

  1. Анониман21.5.14. 13:30

    Ja se ne sminkam posto imam 12 godina xD ali naravno stavljam kremu, labelo, sjajilo (labelo stavljam prije sjajila da mi usne ne ispucaju :) ) itd... skoro sam nasla na jednom blogu kako napraviti sminku koju mogu koristiti i djevojcice kao ja, uopste nije stetna, napravi se nekako prirodnim putem ne bukvalno prirodnim putem ali ne sadrzi u sebi ono sto sminka koju npr. moja sestra koja je 3 srednji razred kupuje :) Napraviti cu je pa isprobati :D Inace, testirano je :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Evo misljenja za cure koje su jos osnovna skola da se uopce nebi ni trebale sminkati aj da se negdje u 7,8 raz pocmu al ranije ne i da od sminke koriste samo maskaru i sjajilo.Ako vam je cisto lice zasto bi puder stavljale ako nemate sta prekriti a imate i one BB kreme u boji koze to vam podhranjuje koze a slicno puderu :) ovo nije predavanje vec samo savjeti.Ako vec zelite i sjenilo stavite u boji koze.Ja imam zlatno nak sa sljokicama al kad stavim ne primjeti se uopce sam se malo sjaji i to sam kupili u bipi nzm sad tocno koja marka a i neda mi se gledat platila sam ga oko 30-ak kuna.Kad budete srednja onda se sminkajte jer tad je normalno i neobicno vidjeti curu bez sminke,a u osnovnoj je neobicno vidjeti curu sa sminkom samo ce ju sprdavat naravno ako stavi previse

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Ja se sminkam, mada je to za moje godine sasvim ok. Inace koristim tecni puder, maskaru, crnu olovku za oci, i sjaj ili karmin roza boje ili boje kože. Ponekad i senku, i gledam da je ukolopim sa bojom odece.

    ОдговориИзбриши
  4. I nemojte jeftinjaru da kupujete bolje dajte 20kn vise ali kvalitetnije i nece vam se lice tolko ostetiti i obavezno ju skinite prije spavanja

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  5. Ja se ne sminkam inace....Osim za svadbu ili za rođndani ili neke druge proslave inace u mene je lice cisto i nema potrebe da ga unistavam sminkom xDIma dovoljno sminke koliko mni treba ali je ne koristim rijetko:girls tlak paletu,BB bjeli puder,bekutan kremu,sjajilo u svjetloj rozoj boji,maskaru crnu i sivu i tuš...
    fllora.stardoll

    ОдговориИзбриши
  6. Nee sminkam se... Volim druge da sminkam,sebe nikako! Jednom sam to uradila i dva sata skidala šminku. Ne volim ni frizure... Uzgred strašno mi se svidja tvoj lak za nokte *-* Ja sam imala sličan ali sam ga potrošila xD
    Je li ovo Blog o sminci ili Stardoll-u? :O nema logike baš...

    ОдговориИзбриши