expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 5. 2014.

Nova kolekcija trgovine PPQ - Spring/Summer 2014 ♥

Hejj , sta radite? ♥
Izvinjavam se sto nisam objavila juce nista , a ovo tek
sada pisem... Zaista sam bila preokupirana pakovanjem , kupovinom
itd...
Izvinite jos jednom. ♥
E sada , samo da ponovim za one koji ne znaju. Sutra krecem
na ekskurziju u Suboticu i vracam se u sredu uvece. Sto znaci
da cu tek u cetvrtak pisati. Molila bih bloggericu NataStarDoll01
da pise novosti i spojlere dok mene nema. Ako kojim slucajnem 
Natasa ne moze da pise , zamolila bih Nataliju da napise umesto nje.
Ali ako je Natasa tu ta dva dana , i moze da objavi te postove , onda
Natalija ne treba da objavljuje. Nadam se da me razumete. 
Ja sam se vec dogovorila sa Natasom da ce ona pisati. Ali eto za svaki
slucaj da napisem. ♥

E sada konacno da predjem na post. :D

Dakle dobili smo novu kolekciju trgovine PPQ. ♥
Kolekcija se u stvarnosti zove: PPQ 2014 - Spring/Summer. ♥
Sto znaci: PPQ 2014 - Prolece/Leto. ♥
Ali na Stardoll-u se ta kolekcija zove:
Atropa Bella-donna ♥
Evo kako izgleda slika u poruci:
Savrseno uradjena grafika. ♥♥♥

Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Odmah su mi se svidele haljine. :D ♥

I konacno , evo kako izgleda nova kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)

(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)

Kolekcija je jako lepa i elegantna. :) Mnogo mi se svidjaju neke haljine i
da imam stardolare odmah bih ih kupila. Ali nemam... Kao sto su neki rekli ,
skoro sve haljine su preko 20 stardolara. ♥
Sve u svemu , lepa kolekcija. :) ♥

I posto uvek postavljam slike iz stvarnosti kada postavljam
PPQ novu kolekciju , i sada cu:








-Da li vam se svidja nova kolekcija? ♥
-Kako vam se svidjaju ti predmeti u stvarnosti? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :)




2 коментара:

  1. Pa lijepa je kolekcija :)

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. NIje lose,ali ova ljubicasta haljina (prva) izgleda mnogo bolje u stvarnosti
    Lepo se provedi na ekskurziji! :D

    ОдговориИзбриши