expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 5. 2014.

Dizajniranje sa Natasom # 94

Heeejjj!
Kako ste mi?
Mene grebe grlo ceo dan xD
...
Nemam preveliku inspiraciju za dizajniranje... :|

Tako da se neljutite ako dizajn ispadne uzas xD

Nije nista narocito... :|


Evo koraka:
PRVI KORAK

STavite zuti krug i okolo delove koje su obelezeni na slici (kao latice)

DRUGI KORAK
Stavte iza isto latice sa smanjenom svetlinom

Jako je slatko :D
Ali izbrisali su majicu na brtele tako da izgleda svuda ostalo bezveze :'(
KOMENTARISITE!
 

8 коментара:

  1. Анониман24.5.14. 19:29

    Da, i meni je krivo sto su izbrisali majicu na bretele nekako su uvijek svi bas nju koristili a inace super ti je dizajn :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ss uplacivala samo da bih prodavala te majice :O
      Sad ih nema,necu ni da uplatim preko raspusta...

      Избриши
  2. Steta sto su uklonili te maijce :/ Inace je slatko

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман25.5.14. 16:01

    hahah vidi se da nemas inspiraciju...a i prvo se prestavljas kao blagojevic a sad kao bogosavljevic -.-"

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad nisam rekla da se prezivam Blagojevic xD Ti si nesto pobrkao/pobrkala :D

      Избриши
  4. Анониман25.5.14. 17:23

    Jako mi je zao sta su obrisali majicu na brtele.:/ Ali dizajn je presladak.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши