expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 5. 2014.

Intervju sa GirlXristina654 ♥ ;)))

Hejj ♥
Ja malopre ulazim na sd i vidim Xristina mi odgovorila.Ahhhh!!!
Little happy dance xD



Hahah.. xD Verovali ili ne upravo igledam ovako :D 

Sta znamo o njoj?
Ime na stardoll-u?GirlXristina654
Level:75
Pravo ime: Christina ili Xristina xD
Clan je od: 19.10.2012.
Royaliti je. ;)))
Ima dosta nagrada. 
Predivno sredjuje apartman. ;)))
Mozete je posetiti klikom OVDE .

Sada intervju: 
P-pitanje ; O-odgovor xD

P:Kada i kako si saznala za stardoll? 
O:Pocela sam da igram stardoll 19. oktobra 2012. zbog prijatelja.Jedna prijateljica mi je rekla da je to zaista divna igra,pa sam odlucila napraviti nalog.
P:Sta ti se svidja na stardoll-u? 
O:Ja zaista volim stardoll.Mozda zato sto ova igra kombinuje moje dve ljubavi: dekoraciju i kupovinu.Istina je da nisam bas dobra u dekoraciji,ali stvarno volim cinjenicu da mozete kupovati stvari kao sto su tepisi,stolovi i drugo.Takodje volim to sto mozemo menjati boju zidova i poda.Mozete kreirati stvari!Hmm...u kupovini sam sve vreme.Volim farmerke,stikle,majice i druge stvari koje mozete kombinovati!
P:Da li volis dizajniranje?
O:Ovo je tesko pitanje.Pa,ja bih dijaznirala za sebe,ali ne umem dizajnirati kosu.Dakle,ja volim dizajnirati odecu,dekor i nakit - ne kosu! :P
P:Da li si uplatila za Superstar cim si pocela da igras stardoll?
O:U pocetku bila sam samo clan.Lepo je biti clan,ne brinite ako niste superstar ;) Ali posle 6 meseci igranja odlucila sam da uplatim za SS,jer sam bila zaljubljena u frizure dostupne samo SS clanovima! Tako su slatke! ^^
P:Da li imas idola,posto si bas ti moj idol?xD
O:Hmm...ja ne volim da imam idola.Ja volim da budem originalna.Ja vise volim da uklonim stereotipe.Moje misljenje je da treba da budete svoji,ne da kopirate nekoga! ♥
P:Imas li neku poruku za citaoce bloga? 
O:Samo budite svoji!To je najbolja poruka koju mogu da nekom dam.Ne zaboravite da budete originalni i ne budite nicija kopija! ♥

Huhh...otpade mi ruka dok sam otkucala.Nadam se da ste uzivali! ♥
10+ komentara pokusavam jos nekog da kontaktiram za intervju ♥ xD


6 коментара:

  1. Vau. Nisam cula za nju,sad cu da je posetim. :D
    emogirl_20

    ОдговориИзбриши
  2. Huhuu,super je intervju :D

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман28.5.14. 12:27

    Slatka je... ;))

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман28.5.14. 12:47

    Super intervju. Cula sam za nju vise puta. IMa lijepe kose i slatka je.^^
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  5. Super intervju :D
    Malo je mnogo 10 komentara >.<

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман28.5.14. 19:07

    Super, nisam cula za nju ali sam je sada posjetila, slatka je :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши