expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 5. 2014.

Ponovo sam tu!!! Jee! xD ♥

Jeeeaaaa!
xD
Ponovo sam tu.
Despotovica opada. I naucila sam biologiju. 
I zato cu vam sad napraviti jos jedan make-up paket da proslavimo!
Opet nisam ja radila :/
Izvinite, ali suvise obaveza....

Nagrade iz proslog make-up paketa i iz posta o DivaKata (grafike) dobicete cim moja sestra sjase sa kompjutera na kome su mi sacuvane slike (ona igra GTA, a meni je tamo GIMP i Photo Scape i Photo Shop ).

A sada - make-up paket.
Pocecemo sa videima. Prvo ce biti nekoliko za posvecenim zvezdama (kako izgledati kao neka zvezda) posle tematski pa slike.
Takodje, danas cu zapoceti novi deo 'Sare i drustva'.

Idemo na videe.

Pocecemo sa jednim o mojoj omiljenoj zvezdi! I pevacici.
Ova dollie pomalo lici na nju, a imam utisak da je ova frizura iz radnje Tress-up pravljena po ugledu na ovu sliku Katy. Sta vi mislite? ♥


U proslom paketu smo imali Riri, a sada imamo njenu BFF!
Cara je jedna jako lepa devojka, samo sto ja ne kapiram njene giganske obrve. Ali, njen izbor. :D ♥


Ja mislim da je Miranda Kerr duplo lepsa od ove dollie sto treba da lici na nju :/
Mislim, naravno da je 'ljudska' (xd) lepota 'lepsa' od stardoll-ovske (sta mi je danas? xd) ali....


Ovo je super. 
Jako lici, sem usana. Da je izvukla plave pramenove, bilo bi bolje. Sta vi kazete? :D ♥

Ovo je psolednji star vide za danas.
Meni se dopada. Nadam se i vama.
Make-up se lako izvodi, pa mozete pokusati. :)

Evo jednog lepog i klasicnog makeupa koji je jako jeftin i lak, a ipak lep, pa ga i devojke koje su non-ss mogu koristiti ako im se dopadne i ako im se uklopi uz stil =)



Ovo je prelepi i jednostavni izgled za svaki dan.
Nije tezak, a brzo se radi. Nadam se da vam se svidja.
 

Sada cemo preci na slike.
 

 

Pocela bih sa jednim prelepim makeupom koji sam slucajno pronasla, i znala da ka jednostavno moram objaviti. Mozda treba da objasnim  korake, ako treba napisite u komentar. Kao i to da li vam se svidja. :D



Pretpostavljam da je omiljena boja ove dollie narandzasta :D
Vi mozete svoju omiljenu boju. Sto ludje - to bolje, pa - zabavite se! ;)
Evo, dacu vam malkice drugaciji primer sa drugom bojom.



Nadam se da vam se svidja.
Ako zelite, mogu i ja da pocnem da svoje makeupe radim ovako, ako vam se vise svidja (ovaj raspored slika).
Napisite u komentar.



Ovaj makeup ja sam nazvala tropico xD
Jenostavno, boje me asociraju na leto i tropsko voce *-*
A mislim da je makeup predivan.

Eto!!!
To bi bilo to za danas.
Ako se slazete, ja bih da make-up pakete radimo u posebnim prilikama.
Sta kazete?
Milsljenja u komentare.

3 коментара:

  1. Gde si našla ove slikeeeeee???? :-OOO

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман18.5.14. 21:18

    Katy, ona mi je odlicna pjevacija i volim ju.♥ Make-up je lijep i možda nekad naprvim.:D Cara, ona je nekada bila sa Harryem i jako mi je lijepa. Manekenka je ipak.:D Miranda Kerr, ap nju mislim da 1.put cuje.. Lijepa je, a make-up je isto lijep s obzirom da neznam curu.:D Miley Cyrus, pa meni je dobra pjevacica i da, bilo bi bolje bez pramenova.:D I svi ostali videi su lijepi, aneki i lagani. Svi mi se svidaju. Osim pojedinih.:) <3 Slike su mi takoder sve lijepe i mozda kad nekad kupim sminku nesto od toga probam.:D Od slika mi ej ovaj zadnji naj.*---* Takoder mislim da Make-up pakete treba samo u posebnim prilikama.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Videi su pree dobri i dolice koje su sminkale su pre talentirane,jako mi se svida,neda mi se komentirat svaki posebno nemoj zamjerit :) Htjela sam jednom svoju dolicu nasminkat od Mirande Ker al nisam ipak i bas sam taj video bila nasla.Prva slika mi je preee lijepa,najljepsa,svida mi se jako :)
    Slazem se da stavljas mega pakete u posebnim prigodama ali da to barem ti pravis,znaci da svoje radove stavis bilo bi zanimljivije i da pokazes koliko si zapravo talentirana

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши