expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 5. 2014.

Miley Cyrus makeup + tuzna vest. :/

Hello dollies!

Kao sto vidite, u ovom postu imacete prilike videti moj drugi video, inspirisan Miley Cyrus, nasoj dragoj bivsoj Hanni Montani. Ja je jos gledam :D

U svakom slucaju, makeup je jako lak i jako jeftin, ali potseca na Miley zbog ociju, usana kose i ostalog :D

Pa, pre nego sto predjemo na video, evo moje inspiracije:


Da, da, Miley i njen jezik. :D

Pa sada, ako se slazete, pogledajmo video. 


Da, makeup je nista narocito.... no meni je okej.

A sada, jedna vest....

Kao sto znate, kraj je godine... Kontrolni, pismeni, ispitivanja, odgovaranja, ucenje, preslisavanje, nerviranje... Cinjenica je da otkako pisem na blogu moje ocene su slabije...
Zato cu uzeti dve nedelje (i kusur, do kraja ove) slobodnih, od pisanja bloga.
Zao mi je, ali to je veelika obaveza i nije lako sve uklopiti.
No, na letnjem raspustu vracam se sa boljim postovima i svezim idejama.
Postovi ce biti mnooogo bolji, tako cu vam nadoknaditi propusteno.
Ponekad mozda i stignem da objavim nesto. Nadam se da se Mici ne ljuti i da razume.
A Natu molim da mi ne brise pitanja na Ask-u. :3

Molim vas, razumite me.
Volim vas! :*

3 коментара:

  1. Super je make-up i svida mi se novi nacin s videom,razumijem

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Super je maku up. Ali bolje je kada ti smislis make up a ne da pravis na osnovu nekih maku up-a koji imaju zvezde.... :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман30.5.14. 12:06

    Make-up je super, predivan. Samo je jezik na krivoj strani i oko na koge namiguje na krivoj strani. No ok.:D ♥ Razumijem, ja cu vjerojatno proc sa 5.00, ali jos samo engeski.>.<
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши