expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 5. 2014.

Nova kolekcija trgovine Callie's Picks - Seeing Spots - Issue No.16 ♥

Hejj , verovatno svi cekati moj post za 90,000+ pregleda
i post rubrike V.S. Post za 90,000+ pregleda je napisan , i objavicu
ga odmah posle ovog , a post rubrike V.S cu sutra. Jer sam premorena.
Izvinjavam se. ♥


No , stigla nam je nova kolekcija trgovine Callie's Picks. ♥
Kolekcija se zove: Seeing Spots , sto u prevodu znaci:
Vidim šare. ♥♥♥ Valjda xD
To je vec sestnaesta kolekcija ove trgovine. :)
Evo kako izgleda slika u poruci:
I nije toliko losa. :) ♥

Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Previse "zivotinjskih" dezena za moj ukus. xD
Ali to je ipak moje misljenje. Neki kazu da je to
sada IN , a neki da je totalni OUT... Pa ne znamo
vise kome da verujemo. xD ♥

 I konacno , evo kako izgleda nova kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Jos "zivotinjskih" sari... Bole me oci. Svidja mi se tek poneka
stvar. Inace moram primetiti ovu poslednju haljinu sa desne strane.
Ona mi se mnogo svidja , i pre a i sada je mozemo pronaci na bazaar-u
za 20 do 60sd. ♥
Pa , nije losa kolekcija. :) ♥

Predmeti za sc:
Ok , mogli su malo vise predmeta da stave za sc , ali ok.
Bolje ista nego nista. :)
Verovatno cu kupiti ova dva para stikli/stikla (nisam sigurna kako se pise) i to je to. ♥


-Da li vam se svidja nova kolekcija? ♥
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :)




3 коментара:

  1. Meni se svidja sto opet ima rare stvari :D
    Mozda kupim sve za sc posto sam skupila 1000 xD

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман21.5.14. 21:52

    Kolekcija nije ni losa toliko i mnogo mi je drago sto ima rare stvari inace sve sto je za sc sam kupila haha :3 ♥

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  3. Okej je kolekcija al previse je tigrasta/zivotinjska a mozda kupim zadnju haljinu s desne strane pa ju prodam

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши