expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19. 5. 2014.

♥S.I.D.S #14 ♥

Hello, evo i menee...
Potpuno sam ozdravila, ali ja sam baksuz bila i ostala, kao i uvek ozdravim pred kontrolni.:'3.
I to iz isrorije koja me smaraa..-.-" 
Izvinite sto ce post biti kratak, ali osobi iz moje porodice (necu otkriti kome) je rodjendan. *O*

#StayStrong! 
Moram ovo napisati da bih im pruzila podrsku, jer verujem da sam sada ja na njihovom mestu 
da bi i oni to isto ucinili. 

Danas sam napravila izuzetak, i prvi put do sada cu objaviti muske lutke. (Nzm kako da se drugacije izrazim)
Zajednicka im je ova majica:


Sta ja znam o njoj? Naravno, ne nosim musku odecu znam da kosta 50 sc da se nalazi u trgovini/prodavnici RIO . Sada da li je popularna u "muskom svetu StarDolla-a" ili nije nzm. xd ♥

Prva lutka je: marko1Red

P'a solidno se obukao, samo bih te cipele zamenila nekim drugim.
Sve u svemu, OK je. 


Druga lutka je: markoking1

Hahah, dobro ste procitali u danasnjem postu imamo imenjake. 
Sta ja znam, lepo se obukao, takodje bih obucu promenila. 


Ko vam se lepse obukao? 
-Komentarisite, jer cu prvih 5 osoba nagraditi. :))
KoMeNtArIsItE!!!




5 коментара:

  1. Ovaj drugi Marko mi se ljepse obukao i vise je onako frajerski

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19.5.14. 20:27

    Meni se ovaj drugi Marko ljepse obukao :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  3. LeNa Frozen Heart19.5.14. 20:41

    Drugii :D -Solaratack

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20.5.14. 08:49

    Oba su fina...No neznam previse o muskom stilu xDpa od prvog mi se svda kosa.od drugog sve.
    Fllora.stardoll

    ОдговориИзбриши