expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 5. 2014.

Spojleri ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Danas smo dobili gomilu spojlera jedne nove kolekcije. :)
Prvo , evo kako izgleda spojler sa Stardoll Instagrama:
P.S ovo je spojler za Velvet Orchide. ♥
Lepe boje. ♥
E sada da vam prevedem sta je neko sa Stardoll-a napisao:
Super spojler za sutra! Sta je ovo? #stardoll

Otkrila sam da je to nova PPQ kolekcija. ♥

Evo kako izgledaju spojleri:
A ovo su za novu kolekciju PPQ. ♥









(Svaka slika moze da se uveca tako sto kliknete na nju)

Zar ovi spojleri ne lice na PPQ? 
Meni lice , a i posle sam nasla jednu sliku koja mi je to potvrdila.
Evo kako izgleda slika:
Nova kolekcija trgovine PPQ stize sutra u starplazu. ♥

-Da li vam se svidjaju spojleri? ♥
-Jedva cekate da izadje kolekcija? ♥
-Kupujete nesto kada izadje? :)

-Komentarisite. ♥




3 коментара:

  1. Okej je al ne vjerujem da cu nesto kupiti

    ClebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.5.14. 14:43

    Meni je odjeca lijepa samo da ne bude previse skupo :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  3. Ova ljubicasta haljina je Boznastvena *-*
    Ne kupujem jer je sve verovatno za 20+ sd

    ОдговориИзбриши