expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29. 5. 2014.

Nov predmet iz StarDesign Fashion/Moda - kosulja ♥

Hejjjjjjjjjjj , kako ste mi? ♥
Bas sam vas se uzelela. ♥
Za one koji ne znaju zasto nisam bila aktivna u utorak
i u sredu (juce i prekjuce) , bila sam na ekskurziji. ♥
Znam da vas ne zanima kako mi je bilo itd. xD Pa vam 
necu pisati , drugom prilikom. :D ♥

No , da predjem na post. 
Danas smo dobili nov StarDesign Moda predmet , a to je
ova kosulja:
Mozete je pronaci na 4. stranici i kosta 10sd. ♥
Evo kako izgleda kosulja kada je napravite/"sasijete":
Meni je nekako slatka. I lepo je napravljena.
Senke i "crte" na kosulji su lepo uradjene. I mogu
reci da mi se svidja kosulja. Ali ne znam kako mi stoji.
Tako da cu napraviti sa neke lutke , pa cu poslati svojoj lutki i
videti. Nadam se da ce mi lepo stajati. :D ♥
Sve u svemu , svidja mi se. Za sada. xD

-Da li vam se svidja kosulja? ♥
-Pravite/Kupujete? ♥

-Komentarisite. :)



3 коментара:

  1. Анониман29.5.14. 13:05

    Meni je košulja baš lijepa, poslat ću s lažnog profila pa cu vidjet kako mi stoji.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Meni i nije bas neka,ne volim širok kroj

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  3. Sumnjam da cu poslati sa laznog profila... :)

    ОдговориИзбриши