expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 5. 2014.

DivaKata - Najbolja komentatorka i najaktivnija citateljka bloga♥

Jos jedan kilometarski naslov! xD
Ovaj post objavljujem dan ranije, jer sam sama kuci. Jeee!!!

Pre nego sto krenemo na post, moram da vas nesto obavestim.
Kao sto ste mozda vec primetile, moja naketa ne radi :/ 
Zato u komentare napisite sta zelite za 100 000+ pregleda, pa cu ja to sve lepo prebrojati kasnije.

A sada - DivaKata!!!
Za nju ce u ovom postu biti mnogo iznenadjenja - makeup, MPSN, grafika i naravno poklon.

Da krenemo sa makeupom.
Kliknite da uvecate.

Meni se svidja, sobzirom da ima jako malo sminke.
Ljubicasti cute, girly doll make-up.
Nadam se da ti se svidja.
Ako nesto ne razumete, napisite koju sliku u komentaru i ja cu objasniti. ♥

Precicemo na MPSN.
Modna policija sa Nathalie. :D ♥

Imas stila. Svidja mi se tvoj prvi outfyt. Odlicno si se obukla.
Ja sam te presvukla u jean malo manje lezeran stil.
Taman ali jako lep.


Kosta 118 sc i 18 sd. Nije bas jeftin, ali meni se svidja.
Kupila sam ovu Nelly kosulju iz tvog apartmana. :D ♥

A sada - grafikaa!!! :)

Nije bas grafika, ali zavrsila sma je za manje od 5 minuta i mislim da je jako cool. :)


Prvih 5 devojaka koje se jave u komentare i napisu mi koje bi boje sminku dobice ovakve slike.
Pa, prijavite se! ;)
Nadam se da ti se svidja.

I, za kraj, poklon za tebe!


Na mom bazaru ceka te retka suknjica koja vise nije dostupna i jako je dragocena.
Nadam se da ti se svidja.

A sada - mali podsetnik u vezi sa stardoll lutkom DivaKata.
-Ona je 45 level.
-Iz Hrvatske je.
-Iz zezanja je napisala da ima 69 godina u prezentaciji xD
-Single je (nema decka).
-U prezentaciji je napisala da posetimo nas blog. Koja recenica. Stavrno sam strucnjak! xD ♥
-Prijavljena je 18. marta 2011. godine, dakle 3 godine je clanica.
-Posetite njen apartman klikom ovde.

Eto. To je to od mene za danas.
Nadam se da ste uzivali.
Komentarisite. ♥

9 коментара:

  1. Анониман16.5.14. 19:46

    Prijavaaaaaaaaa!!Neka sminka bude roza :)

    -funnycool545

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16.5.14. 19:59

    Kao prvo najvece hvala na postu povecenom meni i na dugom naslovu. A sada ti procitaj moj dugi komentar. Sva iznanadenja su mi prekrasna i stvarno me iznenadila. Hvala mnogo. Sad cu o svakom iznanadenju ponesto reci. Pa idemo. Make-up. NIkada se nisam mogla dosjetiti da napravim tako nesto, stvarno. Make-up je prekrasan i kada sam ga vidjela odmah sam ga isla nasminkati, makar trebalo mi je vremena jer meni neide sminkanje.:D Dalje.MPSN. Modna policija sa Nathalie. HVala sta si rekla da imam stila.xD Mislim da to i stvarno mislis. Pa i ti imas stila jer kako si me obukla je stvrano prekrasni i svida mi se.:D I da, manje lezerni stil. Svida mi se. Grafika. Prekrasno. Nemam rijeci. Meni je najljepsa jer je i moja prva, gdje sam ja.:D Ti si savrseno uklopila sve bolje i meni se to jako sivda. Sve ljubicasto i moja jedna od najdrazih bolja. Ljubicasta i plava.<3 Obozavam ih.♥ I na kraju poklon. Suknja je predivana, meni. Mnogo ti hvala na njoj i odmah sam ju stavila, al ubrzo cu se presvuc jer nemam bas neku majicu za to.:D Mozda nadem nest poslije. I mali podsjednik mi se svida sta si stavila sve o meni tamo.:D Dug, pomalo glup komentar no sta bi ja. Ima greska. No ipak ikakav nego nikakav.:D Hvala ti na postu posvecenom meni i stvarno si draga.♥ Volim te.:*
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман16.5.14. 20:34

    Prijava! Sminka crna! Stardoll mi je CucaStar1 :)

    ОдговориИзбриши
  4. Prijava.Neka bude obicni smokey eyes,ali da u sredini bude malo svijetlo ljubicaste.
    :)

    -monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  5. Prijava,ti izaberi boju :)
    -BadMiljana

    ОдговориИзбриши
  6. Stvarno je zaslužila ^^
    Grafika je predobra :-D Prijavaaaa!

    ОдговориИзбриши
  7. Prijavaa :) Neka bude roza boja ili plava. Kako hoces? :D

    ОдговориИзбриши
  8. Cestitam DivaKati zasluzila je :)
    Make-up mi se jako svida,i modna policija kako si je obukla,grafika je pre odlicna

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши