expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 5. 2014.

Bullying - Let's stop it! ♥

Hejj , pre neki dan je vlasnica bloga Teen Kreativci - Hrvatska , objavila
post o Bullying-u. I ovaj blog t.j. ja sam se pridruzila. ♥
Sigurno se pitate sta je Bullying?
To je vrsta nasilja nad vrsnjacima. Na primer , fizicko i 
psihicko zlostavljanje. Sve je cesca pojava danas.
Ako zelite detaljnije o Bullying-u procitajte klikom ovde . ♥
Evo i logo za ovaj post!
Moram reci da se vlasnica zaista potrudila oko loga!
                                          Izgleda zaista lepo! No , to nije nasa tema danas! ♥
Moj danasnji zadatak je da napisem svoje iskustvo Bullying-a
i moje misljene. ♥
Pa , let's go!

Bilo je to jako davno. Mislim pre 3-4 godine. U odeljenju nas je bilo
11-12 devojcica , ali nismo sve bile slozne. Ta "glavna" devojcica je
bila svima nama sef. Dakle postojale su dve grupe devojcica.
U jednoj su bile te sa tom "glavnom" devojcicom , a u drugoj sam
bila ja sa mojim drugaricama. Mi smo se jako retko druzile medjusobno.
Neki put cak ni "cao" nismo rekle kada smo prolazile jedna pored druge.
Stalno smo se ogovarale , cak smo se i mrzele , sto je prosto uzasno!
Zar ne bi trebali svi da budemo slozni?
Jednog dana , ta "glavna" devojcica je bukvalno pukla od nervoze , jer nije
mogla vise da trpi ogovaranje i nastale je svadja. Verujte mi na rec , ali
ona je psovala moju majku , moju porodicu , pa ih je cak i klela (Ako znate
sta to znaci). Govorila je kako sam ja jedna obicna glupaca. A , ja sam je
jednostavno ignorisala. Dok nije pocela tuca. Zamislite tuca sa devojcicama.
Iz sve snage je ona pocela da me cupa za kosu , da me je glava bolela posle toga
3 dana. Svi su navijali da ona pobedi , zato sto su mislili da je ona u pravu. Ja sam
plakala skoro sat vremena. Uciteljica me je pitala sta mi je i ja sam joj objasnila.
Rekla mi je da se pomirimo , ali ta devojcica prosto nije htela , cak mi je 
udarila samar. Ja se nisa pozalila uciteljici , jer nisam htela da ispadnem "tuzi-baba".
I ako sam trebala to da uradim. Za to vreme jedan bezobrazni decak je isao
od deteta do deteta u mom odeljenju i pitao ih na cijoj su strani i svi su rekli
da su na njenoj strani , sem moje BFF. Ona je rekla da je na mojoj strani.
Svi su izasli napolje , na cas fizickog...i evo sta se dalje desavalo...
Odjednom svi su se podelili. Svi sem moje BFF su otisli kod te
devojcice , a moja BFF je dosla kod mene. I svu su mi se podsmevali , govorili
mi kako sam glupa itd...
I ja sam potrcala kuci u suzama. Tada je ta devojcica "pobedila".
Kada sam sve to ispricala mojim roditeljima , oni nisu mogli da veruju. I rekli
su da je to jedna vrsta nasilja i da to uopste nije bilo u redu.
Sutradan kada sam dosla u skolu , imali smo neki poslednji test pred kraj
skolske godine , i posto sam ja sedela u prvoj klupi , sve sam cula sta je rekla
uciteljici. Rekla je da se seli i da ce ici u drugu skolu. Od tada , nasilju je bio kraj.
Svi smo se nakon odlaska druzili zajedno. 
Ja ipak mislim da bi bilo mnogo lakse da smo se pomirile.

Moje misljenje:
Verujem da svako u svom odeljenju ima ovakvu osobu , samo ona
jos nije pokazala svoje pravo lice. Kako bi se zastitili od toga , 
mislim da bi trebali da budemo dobri prema svima , jer verujem da
ne zelite da zavrsite kao ja?! Da budete zrtva nasilju.

Pa to bi bilo to. ♥
Ne znam da li vam je bilo zanimljivo da citate ovo , ali moram 
vam reci da je ovo stvarno istinita prica.

-Koja su vasa iskustva sa bullyingom?
-Imate li kakve savete da ih podelite sa nama?

Recite nam sve sto zelite u vezi bullyinga u komentare
i tako ucestvujete u kampanji! ♥

-Komentarisite. ♥



7 коментара:

  1. Анониман18.5.14. 12:12

    Znam kako ti je, i meni jos dok sam isla kod uciteljica i ucitelja u skolu bila je ta jedna grupa djevojcica koje su mene i moju BFF uvijek izazivale jer su bile ljubomorne sto se ja i ona nikada ne svađamo i sto si uvijek pomazemo, ali eto na kraju opet nisu uspjele, posto sada mjenjamo ucitelje za nastavnike i novi razred sada mi je super .. :D Uvijek se na kraju dobrima vraca ♥

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Kod mene je sličan slučaj xD I u mom odeljenju smo podeljeni... Ja i moje BFF i neke "glavne" u odeljenju -.-" A ja mislila da sam se jedina potukla sa devojcicom.. Hmmmm... Ti si to uradila u mladjim razredima? Meni se to desilo u 6. Tj. u prvom polugodištu :-( Ali kod mn su bile na mojoj strani,svi... Sem `nje` .... :-(
    Meni je jako žao što ti se to desilo.... :-\ znam kako ti je bilo...

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман18.5.14. 18:54

    Pa... ja sam imala jedno jako teško iskustvo, barem sam to tako shvaćala... Kada sam bila u 2. osnovne, ja i frendice smo se onda baš upoznale i počele smo misliti jedne na drugu,bile smo si naj. Onda me je jedan dječak počeo pratiti kući, makar da sam mu ja govorila da odlazi... Rekao mi je da se zaljubio u mene. A ja onako mala, kažem :"OK."... i prošao je već možda tjedan, ja sam njega mrzila, a onda... imali smo školu popodne tj. poslijepodne. I sjećam se da je bila zima, morali smo nositi bundice, ja sam se čak malo bojala (pošto me mama skorro cijeli 1. razred vozila), snijeg je pao baš dan prije, pa smo bili radosni.I onda ... onda je naletio na mene, tj. htio me poljubiti, prijateljice su me štitile,a ja sam se, hvala Bogu uspjela obraniti.Bio mi je ovoliko ------------- blizu. Otrčala sam kući plačući.Nisam rekla nikome, samo su moje prijateljice znale... I sutra, završila je škola, a on ponovo, no prijateljičina sestra me obranila. A ja nikome ni riječi. I tako došao 3. dan, bojala sam se više nego aviona ( ja se inače bojim visine, jedva preživim balkon bakine i djedove kuće.) nemojte ponoviti istu pogrešku kao ja. recite na vrijeme! ja i dan danas šutim o tome... jednom se učiteljica izvikala na njega, to mi je pomoglo...

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман18.5.14. 21:06

    hy! ja ponovo! i kad me učiteljica razmjestila, a ono tih dana sam joj primjetila neku pogrešku i rekla joj ona je skužila itd. I onda kao i što sam rekla razmještala nas. Mene je prvu razmjestila. I to s njim!!! Ne mogu vam opisati koliko sam bila ljuta, ali ipak učiteljica mi je. Počela sam plakati, no onda sam isto morala sjediti s nekim groznim!Pa... prekasno je da kažem nekome.... što predlažete?

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман18.5.14. 21:38

    Meni se jos niej nista tako desilo ni necu da mi se desi.:)
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  6. Toga se uvijek dogada,ali morate imati svoje ja i nedajte se zajebavati

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман20.5.14. 20:03

    Meni su svi maltretirali jer nisam htjela nositi suknju jer mi je to smetalo. Nisam htjela i točka. Sve druge cure su me zato zezale.
    savjet: nemoj ih šišat ni po posto, nema potrebe

    ОдговориИзбриши