expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

18. 5. 2014.

Skriveni talenti #1-Mini-Maus.(nova rubrika) :3

Hej!

Kako ste?
Ja sam dobro.
Ima li u vas poplava?U mene,srecom nema.
#Srbija,BiH,Hrvatska-StayStrong ♥
Kao sto vidite u naslovu,ovo je moja nova rubrika.
Nazalost,onu necu vise pisati,jer mi treba jako puno vremena,a ja ga nemam.
Zato sam smislila novu,koja je laksa za pripremu.
Znaci rubrika se zove: SKRIVENI TALENTI.
O cemu se radi?
Ja cu pronalaziti dollice koje imaju talenta(dizajn,apartman),ali da nisu toliko poznate.

Za prvi post sam se odlucila za nasu novu bloggericu,Mini-Maus.

Nesto o njoj:
-dolazi iz Hrvatske
-pridruzena je 2.4.2013.
-44. je level

Njezin talent je:dizajniranje kosa.
Isto tako ima odlican stil te jako dobro pravi grafike.
Evo nekih njezinih dizajna:


 
 Oprostite sto se ne vidi najbolje,ali nije moglo drugacije. :/

A sada.intervju s Mini-Maus.

P-pitanje O-odgovor

P:Kako si saznala za Stardoll?
O: Pa, čula sam od prijateljice i prijatelja Stardollu pa sam odlučila isprobati.
P:Sto najvise volis na Stardoll-u? 
O: Pa.... ne znam baš. Volim što možemo uređivati našu medoll, mjenjati joj izgled, šminkati, oblačiti, dizajnirati, uređivati apartman...
   P:Sto bi ti promijenila na Stardoll-u?
O: Dodala bi neke dijelove lica i uvela da možemo zaraditi BAREM 1 SD na dan.
P:Jesi li na Stardoll-u stekla dobrih prijatelja?Ako da,koji su to?
O:Pa jesam, dosta njih i uglavnom to su svi oni koju su mi pod najbolji prijatelji/partijaneri. Ali evo istaknula bi anci-722 :)
P: Jesi li osvojila ikakvu nagradu?
O: Nisam, ali nadam se da jednom hoću :D Jedino sam jednom bila 16 u The Vote, ali to ne računam kao nagradu.
P: Koji je tvoj najveci san na Stardoll-u?
O:Pa, osvojiti neku nagradu xD I postati bolja u dizajniranju :')
P: Odakle dobivas inspiraciju za svoje dizajne?
O:Pa ponekad iz nekih svojih crteža a ponekad samo počnem raditi pa što ispadne xd
P: I moze li za kraj poruka za sve dollice?
O:Budite uvijek vesele, kreativne i svoje i ne obazirite se na hejtanje u bullyng! ♥ Također, hvala tebi na ovom 'iznenadnom' intervjuju =)

Hvala i tebi sto si pristala. =)

Eto.To je to.
Kako vam se svidja?
Je li bolja ova ili ona rubrika?
Komentirajte!! :3

 

3 коментара:

  1. Анониман18.5.14. 13:51

    Odlicno je, i dizajni su joj super :D

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман18.5.14. 21:30

    Mini-Maus, imas talenta za rad kosa.:D I vrlo su lijepe. Ova rubrika mi je bolja od one i samo tako dalje.:D
    -D.K.♥

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se svida rubrika i Mini-Maus ima talenta za dizajniranje kose i pre lijepa je

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши