expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 10. 2014.

13 cheap Halloween costume ideas on stardoll!

Hello dollies!
Kao sto znate, u oktobru smo, sto znaci da ce uskoro Noc Vestica!
Mi ga, na zalost ne slavimo, jer se slavi samo u katolickim drzavama, ali zasto da se i mi malo ne zabavimo na taj dan?
Ako se slazete sa mnom, dacu vam nekoliko, odnosno 13 ideja za kostim na stardoll-u. 
Svi ovi kostimi su uglavnom sastavljeni od besplatnih stvari i stvari u starkovanicama, ili nesto malo stardolara.
Vrlo su jeftini i vecina je dostupna za non-ss.
Takodje, uskoro cu objaviti i nekoliko HalloWeen makeup ideja.
Post je prilicno dug tako da samo kliknite procitaj vise i nastavite da citate. Ovo radim da ne zauzimam mnogo mesta na blogu!


Pa, pocnimo!:)

#1Stkejterka / Street Girl

Ok!
Za ovaj look trebace vam za pocetak ove pantalone koje sam skinula besplatno,i bilo kakva majica na foru crop top. Slusalice i kacket su iz Fudge trgovine za decake oba, i oba kostaju po najvise 20-30 sc, proverite. I za kraj, bil kakve patike, moje su UGG, naravno (znate moju opsesiju ovim patikama, imam 3 para da bih mogla da ih nosim u vise soba u isto vreme XD).

#2 Navijacica
Steta je sto nemam pom-pom-ove, ali i ovako se vidi sta sam. Ja sam koristila ovu haljinu uz uplatu, ali ako je nemate mozete bilo koju suknjicu na falte i kratak top u istoj boji, uz patike. :3

#3Michael Jackson
 Da bi ste kreirale look pop kralja svih vremena, sve sto ce vam trebati je bilo kakva CRVENA kozna jakna i kozne pantalone, i ove cipele k koje se skidaju besplatno uz kod. :)

4# Princeza (Sofija)
Ovo su besplatne haljina i kruna koje ste dobile kad je izasao novi Princess Sofia crtac, pa ih uparite uz bilo kakav neobican par rukavica i to je to! Igrajte se malo - dodajte torbicu, ogrlicu ili neki bolero preko. Sta god uradili, ne mozete pogresiti! :D

#5 Putnica na Titanic-u - dama iz srednjeg veka
"...Little party never killed nobody..."
Secate se te pesme? :D
Ovde imamo 4-in-1 look - a, iz perioda dvedesetih i tridesetih godina. Bilo kakva dugacka haljiona koja pada na jedno rame ili ima sirok izrez ili otkriva celu nogu, ili, najbolje, sve zajedno, uradice svoje. Imate veliki izbor besplatnih dugih haljina.

#6 Golden Angel
Ovo je u potpunosti besplatan outfyt, a ako niste dobili ovo uz uplatu mozete koristiti Zvoncicina krila uz bilo kakvu zlatnu haljinu ;)

#7 Streberka
Sigurno sve imate neku kariranu suknju koja vam se vuklja po ormaru, zajedno sa jednobojnom majicom bilo koje bije? Eto savrsenog streberskog kostima! Dodajte naocare, torbu i kravatu i vas look je upotpunjen!

#8 Kleopatra
Skinite ovaj Kleopatra kostim besplatno i uparite ga sa bilo kojim cipelama koje se slazu i spremne ste! ;)

#9 Vampirka
Klasik kad je upitanju Noc Vestica :)
Ako nemate ovaj kostim koji se dobija uz uplatu, preskocite ovu outfyt ideju :/

#10 Nevesta / Mlada
Ovaj look vrlo lako mozete napraviti u sc. Dugacka bela suknja se kupuje za oko 150 sc, ova kratka preko nje je najvise 80, cvece je 50, veo je isto oko 60 - 70, rukavice su besplatne a top je isto najvise 80 sc. :)

#11 How to train your dragon 2 girl
Obucete outfyt koji ste dobili i obujete i cizme (koje ja nisam nasla pa sam uzela UGG-zice XD).

#12 Zeka / Bunny
Ovo je isto jako jednostavno! Ako ste sakupljale jaja na uskrs, dobile ste ove stvari. Uparite ih uz bilo kakve tri cetvrt pantalone, moje su Bratz teksas :)

13# Ariel sirena / Little mermaid
Ovo je mozda najlaksi od svih!
Samo obucite rep i brusic i spremne ste! ;)

Ok, to bi bilo to sto se tice toga XD
Sto bi rekla moja nastavnica matematike.
Nadam se da ste uzivali!
Ostavite komentar dole i napisite koji vam se najvise svidja, proslavljate li Noc Vestica, hocete li se maskirati i ako da hocete li koristiti neku od ovih ideja?
(15 poena)

-Natalija :)

3 коментара:

  1. Najviše mi se dopadaju:2,4,5,6,9 i 10-i outfit.
    Inače sam kršćanka i slavim Noć vještica ali se ne oblačim jer imam dosta godina,prije sam se oblačila dok sam bila manja :)

    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.10.14. 14:04

    9,7,6,2 drugi su najljepsi. Ja obozavam Noc vjestica, i ako je ne slavim. Voljela bih da je i mi slavimo, ali..:/
    ~fancyM.M.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.10.14. 18:47

    Svi su jako jako lijepi no najlijepši su mi 2,3,6,7,8,9.:) I ostali su lijepi.♥ Ja sam kršćanka i slavim Noć vještica i uvijek izrezbarimo buču ili više ako se nađe.:)♥ Takav je običaj kod mene? A samo da pitam, kakve si ti vjere? Ako nečeš odgovoriti netrebaš.:)♥
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши