expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 10. 2014.

NMS - VAZNO OBAVESTENJE + NOVA SANSA ZA DOBITAK SOSD KARTICA!

Hello dollies!

Danas sam imala lagan dan, ali od sutra krece pakao jer cu imati najmanje dva kontrolna - pismena - odgovaranja u danu... Tako da, blago meni...

Okej, da vas ne bih ubila smaranjem, bolje da krenemo!
Dakle, imam veoma vazno obavestenje za vas u vezi NMS-a i molim vas da ga procitate!

Niste me dobro razumele.
Moj post sa 'Sta svaka devojka treba da ima?' ste ukapirale kao da MORATE to da imate za NMS.
NE MORATE.
Lejla je napala da se izvinjava u komentarima :O
Ne morate da imate to! Ne trazim od vas da dajete svoj novac na neso sto ne zelite niti daodvajate za tamo neki karmin od 20 stardolara koji sam ja kupila.
NE. Samo sam rekla da bi bilo dobro da imate takve stvari, ne i da cete umreti ako nemate.
Tako da, ako niste pkanirale, NEMOJTE kupovati sminku samo zato sto sam ja napisala da bi bilo ok da je imate.
Mozete da nemate ni edan jedini komad sminke, u redu je.

Sada nasa druga tema!

Da, dobro ste procitale!
Imate jos jednu, trecu priliku da trazite SOSD karticu!
Tako da, ako vec niste, obavezno se prijavite i osvojicete SOSD karticu a da necete morati da ucestvujete u NMS-u.
I, AKO VEC NISTE A ZELITE,  OVDE SE MOZETE PRIJAVITI ZA NMS. AKO ZELITE DA UCESTVUJETE.

Dakle, ako zelite SOSD karticu, vas komentar treba da izgleda ovako:

Nemam SOSD karticu i vilela bih je. Prijava!
ili
Prijavljujem se naravno, prvi put nisam stigla ali sada hocu!
ili
Prijava za SOSD karticu.

Ako zelite da se prikljucite NMS-u, napisite ovako nesto:

Prijavljujem se za NMS!
ili
NMS zvuci zabavno, prijavicu se. :)
ili
Prvi put nisam stigla ali sada jedva cekam!

A, ako nemate SOSD karticu i zelite je i prijavljujete se za NMS, samo napisite oba!
Ovo gore sam ispisala da bih lakse mogla da razlikujem sta tacno (ne) zelite u komentarima.

Nadam se da su me devojke koje su u NMS-u razumele.
Prijavite se ako zelite SOSD karticu.
Prijavite se ako zelite da se prikljucite NMS-u.
-15 poena-

-Natalija

17 коментара:

  1. Анониман20.10.14. 21:24

    Prijavljujem se za NMS! A SOSD karticu vec imam...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.10.14. 21:41

    Ehh.. Okey da netrebamo kupovat, sada sam shvatila.:) Od onag ja nesto imam od prije a nesto ne.:)♥ Nema veze. Hvala Bogu pa netrebamo to kupovat.:) Hahhaha.xD♥

    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Nemam SOSD katicu a prijavila sam se ua NMS :)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман21.10.14. 07:12

    Prijava za SOSD karticu.
    Prijava za NMS ! :d
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  5. Prijavljujem se za NMS!
    SOSD karicu imam. :)

    monsterhigh2891

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман21.10.14. 11:07

    Prijavljujem se naravno, prvi put nisam stigla ali sada hocu! (Za SOSD kartice). :)
    Borovnicica

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман21.10.14. 12:00

    Prijavljujem se za SOSd karticu,i za NMS! :P
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман21.10.14. 13:16

    Prijava za SOSD karticu.
    PrincessAntea99

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман21.10.14. 13:30

    Prijavljujem se za oboje!♥
    CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  10. prijava za SOSD kartica za mene i moju sestru AngelaSmileGirl
    stilmart

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман21.10.14. 14:29

    Prijava za SOSD kartice

    irena90

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман21.10.14. 16:06

    Prijava
    Majra5

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман21.10.14. 17:53

    Prijavljujem se naravno, prvi put nisam stigla ali sada hocu!
    -zeka.p.

    ОдговориИзбриши
  14. Prijava za Sosd karticu!!!!!Shinymomomom

    ОдговориИзбриши
  15. Анониман21.10.14. 20:26

    Nemam SOSD karticu i voljela bih je imati. Prijava!
    Sara026

    ОдговориИзбриши
  16. Анониман21.10.14. 20:27

    Prijava za SOSD karticu
    Sara026

    ОдговориИзбриши