expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 10. 2014.

Zažarena eksplozija boja - Makeup sa Nathalie 110#

Hello dolllies!

Kako ste mi?
Ja sam bila i bolje , pa da krenemo na post...
Ali pre toga,
SRECNA NOC VESTICA SVIMA KOJI JE SLAVE I ONIMA KOJI JE NE SLAVE!
Pre nego sto vam pokazem ovaj makeup samo da vam ispricam smesan nacin na koji mi je dosla inspiracija na njega.
Sedim ja tako na casu srpskog jezika i gledam svoja posla, kad je nastavnica rekla da cemo vezbati sintagmu i prozvala ma na tablu. I dala mi je primer sintagme koji je glasio zazareni vatromet boja. Cim sam ga cula, odjednom sam resila da uradim makeup na tu temu jer me je pocetio na jedan video mog makeup idola,. Michelle Phan.

U danasnjem makeup postu imacemo posebnu goscu :)
To je jedna devojka iz Australije. Pretpostavljate ko je?
Pomocicu vam jos malo. Poznata dizajnerka ciji se dizajni jako trazeni i cenjeni :D
Sigurna sam da ste se setili.
Tako je, to je Arki. :)
Ona ce nam biti gost u danasnjem makeup postu. Pa, da pocnemo!

U ovom makeup izgledu koristicemo jake i padljive neon boje, bas kao i Michelle. Zato cemo poceti nanosnjem zute u uglove ociju.
Na centre kapaka  nanesite roze boju. Neka bude sto vise neon koliko je moguce.
I zavrsite sa tirkiznom u uglovima.
Salim se. Nismo zavrsili! Izgleda smesno xD
I bas zbog toga sto izgleda smesno malo cemo popraviti odnos i prelaz jedne boje na drugu.
Preporucujemd a se potrudite oko ovoga, posebno kad radite sa jakim neon bojama zajedno, kao ja ovde. Inace moze doci do toga da izgledate kao klovn.
Stavite zutu olovku na polovinu oka, kao na slici.
A ostatak popunite tirkiznom.
Viditeb li taj efekat da roze razdavaja zutu i zelenu, koje se spajaju ispod nje u prelivu boja?
Popunite unutrasnju poluvinu donje linije ociju belim ajlajnerom.
A ostatak crnim ajlajnerom.
Sada dodajte maskaru ali samo za duzinu, jer cete dodavanjem obe vrste maskare sakriti prelaz zelene u zutu i zute u zelenu.
Malo cemo ublaziti vristeci makeup dodavanjem vanila zute boje preko nase neon zute i gore uzbrdo xD
Usne:
1. Uzmite neon roze karmin u boji senke i nanesite da na usne.
2. Dodajte tamnii karmin samo na ivice. (Jeeeaa, osamdesete!) XD
3. I dodajte sjaj.

Iiii vuola!

Kako vam se dopada?
Crazy neon girl? :D
Idem sada da nastavim da pisem roman, a vi ostavite komentar dole kako vam se dopada makeup i (vrlo vazna, neizostavna informacija xD) sta ste poslednje jeli. xD
P.S. Roman cu objaviti za mozda sat do sat i po :D
15 poena

-Natalija

2 коментара:

  1. Makeup je stvarno eksplozija boja,stvarno je strava.Ja ne bih imala hrabrosti za takav makeup,jer bi mislila da će mi se svi smejati,a tebi svaka čast :D
    I da,umalo da zaboravim jedva cekam roman.;)
    Emanaakoll <3

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман1.11.14. 11:18

    Stvarno je eksplozija boja i lep je.Ali ja se ne bih usudila da ga nosim...
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши