expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 10. 2014.

Kreepy doll makeup look - Makeup sa Nathalie 106# HalloWeen 3#

Hello dollies!

Zasto sve mislite da za HalloWeen kostim treba da bude strasan?
Nije poenta u tome. Poenta je da vas niko ne prepozna. 
Ali posto ste sve napale da moja Cara nije starsna, okej, evo jednog tutoriala zbog kojeg cete pricati malo drugacije. A bice ih jos.


Prvi korak je da zavrsite sminku - bela olovka potpuno oko ociju, kao i bela senka, rumenilo, karmin i malo sjaja. Sada na scenu stupa nakit.

Sada zenice i trepvice prekrijte bilo cime belim.
Stavite 'instant' senku na vrh toga belog.
Sada, okruzite belo trepvicama sa gornje i donje strane.
I sada, trebaju vam jos samo sociva.


I sada, samo dodajte zavrsne deltalje; ja sam uzela masnu, mladez i malo srce ispod oka.

Kako vam se dopada ovaj makeup?
Nadam se da vam se svidja :)
Mozete stvarno jako lepo da se zabavite praveci ove izglede.
Pa, koentarisite i obavestite me sta mislite, ujedno osvojite 15 SOSD poena! :)

-Natalija

10 коментара:

  1. Анониман25.10.14. 19:07

    super makeup,svidja mi se! jedino bih izbacila ovu masnicu♥
    -anastevic05

    ОдговориИзбриши
  2. Vilo bi strašnije da si završila u 4. koraku, ali i ovako je okej :).
    Shinymomomom

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26.10.14. 09:23

    Ovaj make-up je predobar.Samo što bi ja uklonila belu mašnicu i dodala malo više crne ili tamno crvene boje,da izgleda pomalo strašnije.Ali fascinirana sam kako si dobro izradila ovaj make-up.:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  4. WOW Natalija prelepo praviss !!!

    - kristina1Silk

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман26.10.14. 18:09

    Divno jee *-*
    PrincessAntea99
    -30 poena

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман26.10.14. 18:12

    Divno jeee*-*-*-*-*
    -PrincessAntea99
    -30 poena

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман29.10.14. 20:04

    wow super je :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши