expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 10. 2014.

Novo u Film Theory - The Addams Family + izvinjenje i obavestenje

Hellouu!
Pre nego sto predjemo na post,izvinite sto nisam juce objavila novosti,ali uopste mi nije bilo doboro ceo dan...
I ovako,molim sve koji ucestvuju u FTS-u da urade zadatak do sutra!
Ako ste zaboravili sta je za zadatak kliknite ovde
Sledeci zadatak ce biti sutra uvece tako da do tada svi uradite (ja cu napisati svima u knjigu gostiju koji ucestvuju)

A sada na post!
Juce je stigla nova kolekcija Film Theory - The Addams Family

Evo kako izgleda:

Meni je kolekcija sasvim ok
Ima stvari u kovanicima,a ima stvari koje sus amo za SS clanove
Cim objavim sve novosti idem da gledam ovaj film jer me zanima sta se radi u njemu xD
Ja nista ne kupujem iz ove trgovine za sada (;

Da li vam se svidja nova kolekcija?
Sta mislite o njoj?
Kupujete li?

Komentarisite!
(15 poena)

NataStarDoll01

5 коментара:

  1. Trgovina mi se ne svidja !!! Ne kupujem :(

    - kristina1Silk

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.10.14. 13:53

    Ja iz ove trgovine neću ništa kupovati.I onako ne koristim nikakav dekor za moj apartman,:)

    mirhacool

    ОдговориИзбриши
  3. Pa kolekcija je ok. Necu nista kupiti jer nemam sd a ni sc.
    Ja sam gledala film super je:)
    stilmart

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман25.10.14. 17:50

    Dobra je kolekcija, ali ne verujem da cu kupiti nesto. :)

    Borovnicica

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман1.11.14. 11:36

    ja nista ne kupujem,ali mi je kolekcija okej..
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши