expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 10. 2014.

Mali dodatak u StarBazaru :)

Hellouuu!
Evo KONACNO sam zavrsila rad iz likovnog!
Naravno geografiju i biologiju nisam ni pipnula jer sam dva i po sata crtala ''Skolu buducnosti''
Inace radila sam tri crteza na tu temu i sa ovim sam jedino zadovoljna xD
Nego da predjemo na post :)
Slike govori vise nego hiljadu reci xD
Od sada na Bazaru mozemo traziti i stvari iz Strike A Pose-a!
Meni se ovo svidja,ne zato sto hocu nesto da kupim,vec zato sto volim da gledam te stvari xD
Ovo je jedina novost koja mi se danas svidela xD

Imam jos jednu novost,tako da idem da sad idem pravac da pisem drugi post xD

Da li vam se svidja ovaj dodatak?
Komentarisite!
(15 poena)
NataStarDoll01♥

4 коментара:

  1. Анониман22.10.14. 12:34

    Sviđa mi se..-No većima cura stavlja sve skuplje na bazaar nego je kupljeno :/ Npr ona besplatna torbica koja se dobiva na početku kod jedne cure košta 500 sd,ajme *_*
    mifrendice

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман22.10.14. 12:46

    Jedva sam cekala da to dede i evo ga. Jej!♥ Inaace iz ove kolekcije ima 2 toga sto mi se ocajnicki svida i moram to imati, ali moram cekaati da dode nova kolekcija.:) ONaj neki sosic i hlace s pesekom.*---*♥ Jedva cekma.
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман22.10.14. 13:33

    Ja necu nista kupiti,jer je sve oko 600sd..ali cu razgledati.
    Kittysarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22.10.14. 13:53

    Ja najverovatnije neću ništa kupiti.Ali svaki dan ću po malo da razgledam šta ima na bazzaru pa ako mi se nešto svidi štedela bi SD za taj komad odeće.:)


    mirhacool

    ОдговориИзбриши